فواد توحیدی از صدای کویر به تعبیرهای بی‌خوابی و حیرت آهنگ رسید

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

پس از پژوهش‌های میدانی در زمینه موسیقی محلی کرمان

نوازنده و پژوهشگر موسیقی نواحی کشورمان از انتشار یافتن آثار تازه خود در قالب‌های مختلف خبر داد.

فوادتوحیدی پژوهشگر در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: آلبوم تازه خود را با عنوان «حیرت آهنگ» که اثری مشترک است از من و مسعود سخاوت دوست به زودی روانه بازار موسیقی خواهم کرد.
این پژوهشگر موسیقی ادامه داد: آلبوم «حیرت آهنگ» بر اساس موسیقی نواحی کرمان نوشته شده است ولی یک کار فیوژن است که با خط ملودی موسیقی کرمان نوشته شده است . به احتمال بسیار این آلبوم از سوی انتشار یافتنات آوای باربد منتشر می گردد.

وی همچنین از نگارش کتابی دیگر در زمینه دف نوازی خبر داد و در این باره توضیح داد: این کتاب به دو دوره متوسطه و عالی دف نوازی پرداخته است و به هنوجویان این امکان را می دهد که به کمک آن به رفع اشکالات خود اقدام کنند. چرا که این کتاب علاوه بر اینکه به شکل مکتوب است، در قالب سی دی نیز عرضه خواهد شد.

توحیدی در پاسخ به اینکه آیا این کتابها به تنهایی می توانند مورد استفاده هنرجویان قرار بگیرند، گفت: به هیچ وجه کتابهای آموزشی نمی توانند هنرجویان را آموزش دهند بلکه می توانند مشکلات و اشکلات درسی آنها را برطرف کنند. این یک باور غلط است که بدون حضور استاد هنرجویان به صرف استفاده از کتاب و سی دی می توانند به یک نوازنده و هنرمند خوب تبدیل شوند. حتی گاهی دیده شده که این کتابها به جای اینکه به نفع هنرجو به کار گرفته شوند به ضررشان تمام می شوند.

وی دربارهٔ همکاری های دیگر خود گفت: اثر دیگری که بر اساس موسیقی سازی کرمان بوده و «صدای کویر» نام دارد نیز توسط آوای آرشه تا هفته دیگر منتشر خواهد شد.

این نوازنده و پژوهشگر خاطر نشان کرد: کتاب شعرمن حاوی مجموعه اشعارم در این ماه (مردادماه )از سوی انتشار یافتنات بوتیمار منتشر می گردد .این کتاب شامل مجموعه ای ازاشعار کوتاه یا همان شعرکهای من به علاوه اشعار سپید و نیمایی ام است و «تعبیرهای بی خوابی» نام دارد.

از این هنرمند آثار دیگری در دست انتشار یافتن است که به زودی خبرها آنها منتشر خواهد شد و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت که از این میان می توان به چند موسیقی فیلم، کتابهای کویرانه از مجموعه آثار کویرانه ها اشاره کرد.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ناصرعطائی:

    تبریک میگم به جناب توحیدی.پیروز باشین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.