دلنوشته های فوتبالیست ها و هنرمندان بعد از فوت مهرداد اولادی

در پی فوت مهرداد اولادی بازیکن تیم ملوان انزلی که سابقه بازی در تیم های پرسپولیس و استقلال تهران و تیم ملی فوتبال کشورمان را در کارنامه خود دارد چهره های مشهور ورزشی و هنری واکنش نشان دادند که در ادامه ملاحظه می کنید.

پیام تسلیت فدراسیون فوتبال در پی درگذشت مهرداد اولادی

فدراسیون فوتبال در پیامی درگذشت مهرداد اولادی را به جامعه فوتبال و خانواده وی تسلیت گفت و از خداوندمنان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگانش صبر جزیل خواستار شد.

واکنش علی کریمی به فوت مهرداد اولادی

علی کریمی پس از انتشار این خبر، تصویری از وی را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «دیگه نمیدونم چی بگم،روحت شاد».

مهرداد اولادی در اینستاگرام علی کریمی ، فوت مهرداد اولادی ، درگذشت مهرداد اولادی

 دلنوشته مهدی رحمتی در پی درگذشت مهرداد اولادی

مهرداد اولادی در اینستاگرام مهدی رحمتی ، درگذشت مهرداد اولادی ، واکنش به فوت مهرداد اولادی

 

واکنش پرویز مظلومی به فوت مهرداد اولادی

پرویز مظلومی گفت: این خبر را تازه شنیدم و واقعا شوکه شدم. جای تاسف است که جوان مستعدی مثل مهرداد اولادی از جمع ما رفته است و این خبر بعد از هادی نوروزی یک خبر دردناک برای فوتبال ایران است.

مظلومی در پایان گفت: تمامی بازیکنان، اعضای کادرفنی و مدیران استقلال آماده اند تا هرگونه همکاری را برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم مهرداد اولادی انجام بدهند. امیدوارم جامعه فوتبال بتوانند کمی از درد بزرگ خانواده مهرداد اولادی را تسلی بدهند.

 پیام تسلیت سازمان لیگ در پی درگذشت مهرداد اولادی

سازمان لیگ فوتبال ایران در پیامی درگذشت مهرداد اولادی بازیکن تیم ملوان بندر انزلی را تسلیت گفت.

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، در این پیام آمده است:

درگذشت مهرداد اولادی بازیکن با اخلاق تیم ملوان بندر انزلی را به جامعه ورزش بویژه خانواده بزرگ فوتبال و مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه ملوان بندرانزلی را تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را از خداوند منان مسئلت می نماییم.

 

واکنش افشین پیروانی به فوت مهرداد اولادی

زمانی که با افشین پیروانی تماس گرفتم و خبر درگذشت مهرداد اولادی را به او دادیم او باور نکرد اما زمانی که از صحت و سقم این خبر اطمینان پیدا کرد به خبرنگار کاپ، گفت: باورم نمی شود و صحبت کردن در این باره برایم دشوار است. زمانی که او تیم نداشت با او صحبت کرده بودم. تسلیت می گویم به خانواده وی و جامعه فوتبال.

 

وی افزود: زمانی که کاپیتان بزرگسالان پرسپولیس بودم او در جوانان بازی می کرد. یادم می آید بگوویچ سرمربی ما بود و از من خواست تا چند بازیکن را از جوانان به او معرفی کنم. من علیرضا حقیقی، شیث رضایی، شیری و مهرداد اولادی را به او معرفی کردم. بگوویچ که از جوانگرایی استقبال می کرد به این بازیکنان اعتماد کرد و مهرداد نیز توانست تبدیل به بازیکن فیکس پرسپولیس شود. متاسفانه بیش از این نمی توانم در این باره صحبت کنم.

واکنش حمید استیلی به خبر فوت ناگهانی مهرداد اولادی

حمید استیلی درباره فوت مهرداد اولادی گفت: من هم دقایقی پیش از این موضوع باخبر شدم و سریعا با مسئولان باشگاه ملوان تماس گرفتم و آن ها هم این خبر را تایید کردند. اصلا باورم نمی شود که مهرداد از میان ما رفته است.

او ادامه داد: زمانی که من در حال جدایی از ملوان بودم، اولادی هم قصد پیوستن به این تیم را داشت. در صحبت کوتاهی که با مهرداد داشتم با خنده به من گفت مثل اینکه قسمت نمی شود برای شما بازی کنم. چند سال پیش هم که من سرمربی پرسپولیس بودم، قصد داشتم از او استفاده کنم اما برای مدتی آسیب دید و نشد که در آن زمان برای تیم من به میدان برود.

سرمربی پیشین ملوان که در میانه های فصل جای خود را به احمدزاده داد درباره ویژگی های فنی و اخلاقی اولادی گفت: او بازیکن و انسان خوبی بود. من به همراه شیث رضایی او را از جوانان به بزرگسالان پرسپولیس آوردم. او توانایی های بالایی در خط حمله داشت و بعد از مدتی از پرسپولیس رفت و در تیم هایی مثل استقلال و ملوان هم بازی کرد. خیلی تاسف بار است که بازیکنی با این سن و سال و در این شرایط از جمع ما جدا شود. واقعا سخت است. امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد.

 

واکنش برانکو به فوت مهرداد اولادی

برانکو : درگذشت اولادی قلبم را سوزاند

برانکو ایوانکوویچ درباره درگذشت ناگهانی مهرداد اولادی گفت: واقعا خبر دردناکی بود که شنیدم. اصلا باور نمی کنم جوانی به این سن که بسیار بازیکن با اخلاقی بود این اتفاق برایش بیفتد. او در تیم ملی شاگرد من بود و فوتبالیست با ادب و خوش اخلاقی بود.این گونه خبرها قلب آدم را می سوزاند. اخیرا در بازی قبلی مان در شهر انزلی مهرداد پیش من آمد و چند لحظه ای با هم صحبت و خوش و بش کردیم. به خانواده او، جامعه فوتبال و همین طور باشگاه ملوان تسلیت می گویم.

واکنش شیث رضایی به درگذشت مهرداد اولادی

واکنش شیث رضایی به درگذشت مهرداد اولادی:

اولادی دیشب با من در تماس بود

«مهرداد» برای درمان مشکل کمرش به تهران آمده بود

از شنیدن خبر فوت او شوکه شدم و نمی دانم چه بگویم.

 

جواد کاظمیان: بعضی ها در فوتبال اولادی را کشتند

جواد کاظمیان در گفت وگو با ایسنا، در حالی که گریه می کرد و به شدت ناراحت بود درباره فوت مهرداد اولادی گفت: من در راه بیمارستان هستم و اصلا حالم خوب نیست. من و مهرداد نزدیک به ۲۰ سال با یکدیگر دوست بودیم. واقعا نمی دانم چه بگویم.
او ادامه داد: ما ایرانی ها مرده پرست هستیم. مهرداد را یک سری از افراد در این فوتبال کشتند. فشار روحی و روانی روی مهرداد خیلی زیاد بود.
بازیکن سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که منظور شما از یک سری افراد چه کسانی است، گفت: الان نمی توانم بگویم. خیلی ناراحت هستم. به وقتش خواهم گفت که چه اتفاقاتی برای مهرداد افتاده است.
کاظمیان در پاسخ به این سوال که آخرین بار چ زمانی با اولادی صحبت کرد گفت: آخرین بار در ایام عید نوروز بود که با هم صحبت کردیم و حالش خوب بود و مشکلی نداشت. نمی دانم چطور به صورت ناگهانی این اتفاق افتاده است. دیگر نمی توانم صحبت کنم.
ماهینی: مهرداد جان، سلام ما را به هادی برسان
ماهینی: مهرداد جان، سلام ما را به هادی برسان
ماهینی: مهرداد جان، سلام ما را به هادی برسان
مهرداد جان، سلام ما را به هادی برسان
مهرداد جان، سلام ما را به هادی برسان
مهرداد جان، سلام ما را به هادی برسان
مهرداد جان، سلام ما را به هادی برسان
مهرداد جان، سلام ما را به هادی برسان
مهرداد جان، سلام ما را به هادی برسان
مهرداد جان، سلام ما را به هادی برسان
مهرداد جان، سلام ما را به هادی برسان
مهرداد جان، سلام ما را به هادی برسان
مهرداد جان، سلام ما را به هادی برسان
تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. admin:

    ای داد بیداد، خدا ان شاء الله به خانوادش صبر بده، انا لله و انا الیه راجعون، همه در نوبت هستیم، فقط زمانش دیر یا زود داره، خدایش بیامرزد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.