فوتبال تدارکاتی یورو ۲۰۱۲/اسپانیا تیم کره جنوبی را چهار یک شکست داد

این دیدار که در ورزشگاه ‘ آ.اف .گ آرنا ‘ شهر سنت گالن سوییس برگزار شد ، دومین پیروزی پیاپی تیم اسپانیا در دیدار تدارکاتی بود.

فرناندو تورس مهاجم چلسی با به ثمر رساندن نخستین گل خود برای اسپانیا ظرف حدود یک سال ، بازگشت خود را به تیم ملی کشورش جشن گرفت.

وی در دقیقه یازده با یک ضربه سر یک پاس عرضی را تبدیل به گل کرد.

هرچند که ویسنته دل بوسکه سرمربی اسپانیا بسیاری از بازیکنان بارسلونا را در این دیدار در اختیار نداشت ولی بازهم تیم تحت رهبری وی کنترل بازی را در دست داشت.

پیش از آنکه کره حنوبی با گل دقیقه ۴۳ کیم دو -هیون بازیکن سابق وست برومویچ آلییون نتیجه را مساوی کند، ژابی آلونسو و سانتی کازورلا زننده دو گل اسپانیا در نیمه دوم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند.

اما اسپانیا در همان اوایل نیمه دوم با گل آلونسو از روی نقطه پنالتی از حریف آسیایی خود پیش افتاد و کمی بعد کازورلا با استفاده از یک ضربه آزاد یک گل دیگر بر آن افزود.

آلوارو نگرادو که در ترکیب اسپانیا برای یورو ۲۰۱۲ جانشین داوید ویا مهاجم مصدوم این تیم شده است در دقیقه ۸۰ برای آخرین بار دروازه ‘ کیم جین هیون ‘ سنگربان کره را گشود.

مدافع قهرمانی جام ملتهای اروپا که در دیدار تدارکاتی قبلی خود صربستان را مغلوب کرده بود قرار است تا پیش از آغاز بازی های یورو ۲۰۱۲ در شهر ‘سوی یا’ با چین روبرو شود.

اسپانیا در یورو ۲۰۱۲ با ایتالیا ، جمهوری ایرلند و کرواسی در یک گروه قرار دارد.

مترجمام ۱۴۰۳** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۱۴۷۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.