فولاد شانس رسیدن به صدر جدول را از دست داد/ پیروزی فجر ،ملوان و استقلال خوزستان

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر بعد از ظهر امروز ۶ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

به گزارش ممتاز؛در گیلان داماشی ها در خانه مقابل فجر سهید سپاسی با نتیجه سه بر یک شکست خوردند.سمیر بکریچ(در دقیقه ۲۳)،حمید جوکار (در دقیقه ۷۰) و جلال الدین علی محمدی(در دقیقه ۸۸)برای فجر گلزنی کردند.

تک گل تیم داماش را هم علی نظیف کار از روی نقطه پنالتی (در دقیقه ۱)به ثمر رساند.با این نتیجه فجر سپاسی ۱۹ امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار پرفت.داماشی ها هم با ۲۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفتند.

در کرج سایپای میزبان مقابل ملوان بندر انزلی با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.برای انزلی چی ها مهدی دغاغله(در دقایق ۸۴ و ۹۰) گلزنی کرد.تک گل سایپا را هم علی یونسی )در دقیقه ۱۰) به ثمر رساند.با نتیجه رقم خورده در این دیدار سایپا با ۳۰ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت و انزلی چی ها هم با ۳۴ امتیاز رده هفتم را به خودشان اختصاص دادند.

بازی ذوب آهن و وفولاد خوزستان هم که در اصفهان برگزار شد با تساوی بدون گل به پایان رسید.فولاد که یکی از مدعیان قهرمانی است با این نتیجه شانس رسیدن به صدر جدول را از دست داد.آنها با ۴۳ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به استقلال و پرسپولیس در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند.

ذوب آهن هم بیست و یک امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.

در دیگر بازی انجام شده در این هفته راه آهن و سپاهان به تساوی یک بر یک رسیدند و تراکتورسازان و صبای قم هم با همین نتیجه هفته بیست و سوم را پشت سرگذاشتند. برای راه آهن علی علیپور(در دقیقه ۸۵) و برای سپاهان مهدی شریفی(در دقیقه ۷۰) گلزنی کردند.

گلهای تیم های تراکتور سازی و صبا را هم سعید دقیقی(در دقیقه ۴۷) و ابوالفضل ابراهیمی(در دقیقه ۸۸) به ثمر رساندند. با نتایج کسب شده دراین دو دیدار راه آهن نوزده امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.سپاهان به امتیاز ۴۰ رسید و رده چهارم جدول لیگ را به خودش اختصاص داد و تراکتورسازان هم با ۳۷ امتیاز در رده ششم قرار گرفتند.این در حالی است که صبا با تک امتیازی که از تراکتورسازان گرفت ۲۳ امتیازی گرفت و در جدول لیگ یازدهم شد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.