فولاد هنوز به بازیکن سازی می اندیشد

۷ م دیماه ،

، در میان تیم های لیگ برتری که اقدام به جذب بازیکن گرفتند، فولادی ها کمترین و کم رنگ ترین عملکرد را داشتند.

فولاد تیمی است که در فصل نقل و انتقالات هیچ بازیکنی از این تیم جدا شد تنها آرش افشین است که رفتن آن به فرانسه پس از پایان فصل خواهد بود.

بنابراین به نظر می رسد فرکی از مهره های فعلی خود در فولاد راضی است.

از طرف دیگر فولاد تنها یک بازیکن از نفت تهران گرفته است. مهره ای که در زمان مربیگری فرکی در نفت نیز در آن تیم حضور داشت.

البته فولادی ها چند بازیکن از جوانان فولاد نیز به تیم بزرگسال خود دعوت کرده اند. کاری که فولادی ها در قبل نیز انجام می داده اند.

از زمان های دور و زمانی که جلالی هم سر مربی این تیم بود، فولاد به یک کارخانه بازیکن سازی تبدیل شده بود فولادی ها کمتر بازیکن تازه به تیم دعوت می کردند. آنها اغلب مهره های جوانی را تقویت و رشد می دادند که در آینده حتی می توانستند به تیم ملی نیز راه پیدا کنند.

با آمدن فرکی به تیم فولاد در پایان فصل یازدهم لیگ برتر نیز، فولادی ها دوباره همان شرایط سابق را ادامه دادند.

لیگ برتر دوازدهم آغاز شد و به میانه خود رسید. میانه پر کاری که بسیاری از تیم ها شعار بسیاری از بازیکنان خود را کنار گذاشتند و مهره های تازهی نیز به تیم ها اضافه شدند.

اما در این میان تیم فولاد خوزستان کمترین فعالیت را داشت تا این سوال را مطرح کند که آیا فولادی ها مشکلات مالی دارند که دست به فعالیت بسیاری در فصل نقل و انتقالات نزدند و یا اینکه این تیم از لحاظ فنی به نظر کادر فنی اش تکمیل بوده است که مسئولان علاقه ای به اضافه کردن مهره ای تازه به تیم خود نداشتند.

آنچه مسلم است حکایت از این دارد که تیم فولاد مشکلات مالی ندارد چرا که تا به حال شکایتی از این تیم نشده است و کسی با مشکلات مالی مواجه نبوده است.

در مورد فرضیه بعدی نیز باید گفت که مسئولان فولاد در نیم فصل نقل و انتقالات چند بازیکن داخلی و خارجی را مدنظر داشتند که البته موفق به جذب آنها نشدند.

اگر چه فولاد در اندیشه جذب مهره های تازه بود ولی تلاش بسیاری برای این کار نکرد چرا که شاید آنها از جایگاه خود در جدول نیم فصل یعنی رتبه سوم رضایت کامل داشتند.

اما مسئولان فولاد شاید پیش بینی نکردند که تیم های دیگر با جذب مهره های موردنظر در پست های خود نیم فصل دوم قوی تری را آغاز می کنند و با این عملکرد خود، جایگاه فعلی فولاد را نیز به مخاطره می اندازد. چرا که به نظر می رسد تیم ها نقاط ضعف خود را حل کرده اند و فولاد راه سختی در پیش دارد که جایگاه فعلی اش را حفظ کنند و باید دید آیا کارخانه بازیکن سازی فولاد همچنان موفق خواهد بود یا نه!/آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.