“فولدر ۴” گروه تئاتر پوشه باز می‌شود

ایوب آقاخانی سرپرست گروه تئاتر “پوشه” درباره جدیدترین فعالیت این گروه تئاتری بعد از اجرای نمایش “جنوب از شمال غربی” در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به خبرنگار مهر گفت: کارگاه تجربه گروه تئاتر “پوشه” با همکاری چند نقاش صاحب‌نام پرفورمنس “فولدر ۴ (پوشه چهارم)” را در شاخه تبریز خود از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه در قالب چهار اجرا روی صحنه خواهد برد.

وی ادامه داد: این پرفورمنس در گالری سرو تبریز و با مشارکت چهار ایفاگر از دانش آموختگان تئاتر هر روز ساعت ۱۷:۴۵ به مدت ۴۰ دقیقه اجرا خواهد شد. “پوشه چهارم” با ایده پردازی و کارگردانی ارسلان آقاخانی (طراح گرافیک گروه تئاتر پوشه) و بابک امجد (از نقاشان صاحب سبک و مدرس نقاشی) آماده اجرا می‌شود.

پرفورمنس “پوشه چهارم” درباره برخورد نوستالژیک انسان با برخی پدیده‌های پیرامون و نتایج آن است. گروه تئاتر “پوشه” یکی از فعال‌ترین گروه‌های تئاتری تهران و جزو معدود گروه‌هایی است که در شهرستان‌های مختلف شاخه‌های فعالی دارد. پیش از این نمایش “رودکی، جادوگر واژگان سبز” و سلسله نمایشنامه خوانی‌هایی با عنوان “شب پوشه” در خراسان جنوبی و شهر بیرجند توسط این گروه مدیریت و اجرا شد که این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.

نمایش “جنوب از شمال غربی” آخرین فعالیت گروه تئاتر “پوشه” نیز که بهمن و اسفندماه سال ۹۰ در مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت با استقبال مخاطبان مواجه شد.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.