فولکس واگن بیتل کروکی جدید به بازار خواهد آمد

فولکس واگن می‌خواهد نسخهٔ بروز شدهٔ بیتل کانورتیبل را کمتر از یک ماه دیگر در اتوشوی لس آنجلس رونمایی کند.

 Volkswagen Beetle Convertible 2013

Volkswagen Beetle Convertible 2013

این خودرو بر روی پلت فرم مشترک جتا و گلف ساخته خواهد شد که در نتیجه شاهد خودرویی زیبا و شبیه به کوپه هستیم.

VW Beetle Convertible 2013

Volkswagen Beetle Convertible 2013

این خودرو که به فولکس قورباغه ای معروف است، دارای یک سقف پارچه ای می‌باشد که به گفتهٔ فولکس تنها با فشردن یک دکمه ظرف ۱۰ ثانیه، پشت صندلی‌های عقب جمع می‌شود. شایان ذکر است که این سقف دارای سنسورهایی است که هنگام باز و بسته شدن سقف، اگر مانعی سر راه آن قرار بگیرد، عمل پسته یا باز شدن سقف به طور کامل متوقف می‌شود. همچنین این خودرو به صندلی‌های تاشو مجهز است که بیتل چهار سرنشین را به خودرویی جادار تبدیل می‌کند.

VW Beetle Convertible 2013

Volkswagen Beetle Convertible 2013

فولکس واگن برای این خودرو که مخصوص اروپا است، سه نوع پیشرانه در نظر گرفته است:
موتور ۲٫۵ لیتری ۵ سیلندر خطی که قادر است ۱۷۰ اسب بخار نیرو و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند و این نیرو از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. مصرف آن هم ۵٫۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد.(این پیشرانه با مدل پاسات یکی است).
موتور ۲ لیتری چهار سیلندر دیزلی با ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور که برای این پیشرانه دو گیربکس ۶سرعته خودکار و دستی در نظر گرفته‌اند و مصرف این موتور ۶٫۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد.
موتور ۲ لیتری چهار سیلندر مجهز به توربو شارژر که قادر است ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند که این نیرو از طریق گیربکس ۶سرعته خودکار دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

VW Beetle Convertible 2013

Volkswagen Beetle Convertible 2013

این خودرو تابستان سال آینده پس از رونمایی در لس‌آنجلس وارد بازار خواهد شد و هنوز قیمت گذاری نشده است اما به نظر می‌رسد قیمت پایه ای در حدود ۲۱,۳۵۰ یورو داشته باشد.

فولکس واگن ۲۰۲۲ نمایشگاه لس آنجلس کانورتیبل

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.