فونیکه سی یا انصاریفرد / آقای گل لیگ یازدهم در کرج مشخص می شود

به گزارش ایرنا، با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال و مسوولان لیگ برتر در سال های اخیر اهمیتی به بازیکنانی که در لیگ برتر ما به عنوان آقای گلی دست می یابند نداده است، اما مهاجمان تیم های لیگ برتری برای به دست آوردن این عنوان بی تابی می کنند.

دیدار فردای سایپای البرز و صنعت نفت آبادان علاوه بر حساسیت جدولی ( به دست آوردن جایگاه هفتم لیگ برتر) به دلیل هم امتیاز بودن دو تیم ، برای فونیکه سی و انصاریفرد نیز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که با گلزنی در این دیدار می توانند به عنوان آقای گلی دست یابند و افتخاری بزرگ در پرونده فوتبالی خود ثبت کنند.

فونیکه سی اهل کشور مالی است و فوتبال خود را از لیگ باشگاهی این کشور آغاز کرد ، او پس از پیوستن به تیم نساجی مازندران، راهی ایرانجوان بوشهر شد و در لیگ برتر یازدهم به تیم صنعت نفت آبادان پیوست و عملکرد مطلوبی را از خود بر جای گذاشت و به یکی از محبوبترین بازیکنان نفت نیز تبدیل شد.

او که در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ با پیراهن تیم ملی فوتبال مالی نخستین بازی ملی‌اش را برابر سودان به انجام رساند به دلیل مشکلات انضباطی و تاخیر در حضور در تمرینات تیم صنعت نفت آبادان چند دیدار از دور برگشت لیگ را نیز با صلاحدید کاستا سرمربی پرتغالی این تیم از دست داد تا رقیبان او بتوانند به او در صدر جدول گلزنان لیگ نزدیک شوند.

در مقابل، کریم انصاریفرد نیز که در تمامی رده های تیم ملی بازی کرده و یکی از ارکان موفقیت نسبی تیم سایپا در لیگ یازدهم بود نیز از شانس زیادی برای کسب آقای گلی برخوردار است ، باید دید در دیدار فردا مدافعان کدام تیم می تواند در برابر انگیزه فراوان این دو بازیکن مقاومت کند.

اکنون فونیکه سی و انصاریفرد هر دو با ۲۰ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارند و غلامرضا عنایتی از تیم صبای قم نیز با ۱۸ گل زده در رده دوم است .

صنعت نفت در صورت پیروزی در دیدار فردا با ۴۵ امتیاز جایگاه هفتمی لیگ برتر را از آن خود خواهد کرد و تیم سایپا نیز در صورت به دست آوردن امتیاز در این دیدار جایگاه هفتمی خود را از دست نخواهد داد و عملکرد بسیار بهتری نسبت به لیگ دهم از خود بر جای خواهد گذاشت. ک/۴

۷۴۲۲/۱۰۲۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۴۵۸۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.