فیروزی: تعطیلی لیگ به ضرر تیم ملی است

۱۵ام بهمن ،

علی فیروزی در گفتگو با خبرنگار “ورزش سه” تصریح کرد : ۱۸ تیمی بودن لیگ سبب می‌شود استعدادها دیده شوند و استان های مختلف استعدادهای خود را نشان دهند. وقتی تیم های کمتری در لیگ باشند ، استعدادهای زیادی از دید تیم ملی دور می مانند .

وی همچنین در مورد تعطیلات لیگ به منظور تقویت تیم ملی گفت : تعطیلات زیاد به تیم ها ضرر می زند و سبب تضعیف تیم می شود و در نتیجه لیگ فوتبال کشور کیفیت خود را از دست می دهد و این افت کیفیت لیگ، سبب تضعیف تیم ملی می شود ؛ چرا که بدنه تیم ملی را لیگ تشکیل می دهد .

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه در مورد ریسک سرمربیگری در نفت آبادان گفت: هیچ معیار عقلی و منطقی پذیرش سرمربیگری نفت آبادان را تایید نمی کند ولی من به عشق هواداران و همشهری هایم این کار را قبول کردم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مدیران ارشد بین نفت آبادان و نفت تهران تبعیض قائل می شوند نیز گفت: ابداً اینطور نیست، مدیران هزینه زیادی برای نفت آبادان انجام داده اند و  همه به ماندن این تیم در لیگ برتر کمک می کنند . این تیم وابسته به مردمش است و هیات مدیره شرکت نفت ، پرسنل و همه مسئولین نیز دوست دارند این تیم در لیگ برتر بماند .


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.