فیروزی: دنبال بهانه بودند تا مرا برکنار کنند

۲۷م اسفند ،

علی فیروزی در مورد برکناری‌اش از سرمربیگری تیم صنعت نفت عنوان کرد: به هر حال حضور من برای آقایان خوشایند نبود. به مربیان پرتغالی فرصت زیادی دادند در حالی که این زمان را برای من در نظر نگرفتند زیرا انتخاب آنها نبودم.

به گزارش فارس ، وی ادامه داد:‌ آقایان دنبال بهانه بودند که تیم نتیجه نگیرد و مرا برکنار کنند اما خدا آنها را یاری نمی‌کرد تا اینکه در دیدار هفته قبل مقابل داماش این اتفاق رخ داد و پس از آن جلسه‌ای گرفتند و به من پیشنهاد دادند تا ویسی به عنوان مدیر فنی یا مشاور به تیم اضافه شود. من هم عنوان کردم هیچ نیازی به کسی ندارم و با همین روند کار را ادامه می‌دهم. اگر می‌خواهید کسی را اضافه کنید، مرا برکنار کنید.

سرمربی سابق صنعت نفت تصریح کرد: از زمانی که من با درخواست آنها مخالفت کردم مشکلات آغاز شد. نیم ساعت مانده به جلسه فنی پیش از بازی مقابل سایپا به من اعلام کردند که نماینده فدراسیون گفته نمی‌توانم روی نیمکت بنشینم. این در حالی است که من در هفته‌های قبل روی نیمکت می‌نشستم و مجوز هم داشتم. بعد من گفتم اشکالی ندارد خود آنها جوابگوی مردم باشند. پس از این مکالمه ۵ دقیقه طول نکشید که زنگ زدند و گفتند می‌توانم روی نیمکت بنشینم.

فیروزی دربارهٔ اینکه آیا بازیکنانش در دیدار مقابل سایپا کم‌کاری کردند، یادآور شد: پس از بازی داماش با مطرح کردن این مسائل تمرکز مرا بر هم زدند. نمی‌خواهم گناه را گردن کسی بیندازم اما این آقایانی که دست به چنین کارهایی می‌زنند هر کاری از دستشان برمی‌آید. دلیلی نداشت بخواهند شبانه مرا برکنار کنند. آقایان نمی‌خواستند تیم نتیجه بگیرد و حالا هم باید جوابگوی مردم باشم. آقایان بدانند مالک تیم نیستند. شاید امروز در باشگاه مسئولیتی داشته باشند اما فردا معلوم نیست باشند یا نباشند. نباید با احساسات مردم بازی کنند.

وی افزود: علی فیروزی با این کارها ضعیف نمی‌شود مردم آبادان با فوتبال آشنا می باشند و تمام مسائل را متوجه می‌شوند. آقایانی که فوتبالی نیستند و به دنبال اهداف شخصی خود می باشند، باید جوابگوی مردم باشند. سبب و بانی شکست مقابل سایپا خود آقایان بودند. من پس از مطرح شدن این مسائل جلوی خودشان گفتم که موارد را بازگو خواهم کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.