فیکس های کاله در حد اسمهایشان نبودند/ از استعفای ” عطایی” ناراحت شدم

۰۲م آذر ،

تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس توانست با شکست تیم کاله آمل در خانه خود و با نتیجه سه بر صفر عنوان شگفتی ساز هفته را به خود اختصاص دهد.

محمدرضا دامغانی، سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، افزود: شش بازیکن فیکس و اصلی تیم کاله آمل در بازی شب قبل به هیچ عنوان در حد اسم و اندازه های خود ظاهر نشدند و ما توانستیم آنها را به خوبی شکست دهیم.

وی تصریح کرد: تیم کاله آمل را برای برد به بندرعباس نیامده بوده شاید بی انگیزگی آملی ها به باخت های هفته های قبل مربوط می شد اما به هیچ عنوان روحیه جنگنده نداشتند.

وی تصریح کرد: ” بهروز عطایی” یکی از مربیان جوان و موفق والیبال ایران محسوب می شود وقتی خبر استعفایش را از تیم کاله آمل شنیدم به معنای واقعی متاثر شدم ، زیرا وی برای تیم کاله زحمات زیادی کشید، نباید در چنین شرایطی وی را دست تنها می گذاشتند.

وی در خصوص وضعیت عملکرد تیم بندرعباس اظهار داشت: در بازی شب قبل تمامی شاگردانم بسیار عالی و حرفه ای ظاهر شدند این امر حتی شامل نیمکت نشینان و بازیکنان ذخیره هم می شود آنها هم خوب کف می زدند و هم در زمین خوب بازی کردند.

دامغانی تصریح کرد: طبق آنالیزی که از عملکرد تیم کاله آمل و ۲ بازی اخیرش داشتیم به خوبی به نقاط ضعف و قدرت آنها پی برده و روی آن کار کرده بودیم در بازی شب قبل شاگردانم از نقایص فنی حریف نهایت استفاده را کردند و مهره های کلیدی آمل را مهار کردند با سرویس های هدفمند و خوب دریافت های اول حریف متزلزل شد و نتوانستند خوب بازی را دنبال کنند، آنها در دفاع هم دیروز ضعیف کار کردند.( علی رضا نصر اصفهانی) بازیکن ۲۰ ساله و جوان تیم بندر عباس در بازی شب قبل به مانند یک سوپر استار ظاهر شد و یکی از ارکان اصلی برد ما بود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.