فیلمنامه قوی “راستش را بگو” مرا به تلویزیون بازگرداند/”راستش را بگو” از نگاه روتین و عاشقانه همیشگی فاصله گرفته است

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

فیلمنامه قوی “راستش را بگو” مرا بعد از یک دوری ۹ ساله به تلویزیون بازگرداند

نیوشا ضیغمی بازیگر نقش خاطره در مجموعه “راستش را بگو” در گفتو به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از حضور در سریال “در چشم باد” به دلیل متفاوت بودن فیلمنامه ها با سلیقه من تمایلی به حضور در آثار دیگر تلویزیون را نداشتم و به همین خاطر ۹ سال از تلویزیون دور بودم.
وی افزود: شکیل مظفری مسئول انتخاب بازیگران و برنامه ریز به دلیل همکاری های گذشته که با یکدیگر داشتیم فیلمنامه “راستش را بگو” را برای من فرستاد و من را مشتاق به خواندن و حضور در این مجموعه کرد.
ضیغمی با اشاره به موضوع خاص و متفاوت این سریال تصریح کرد: “راستش را بگو” با یک نگاه متفاوت و جامعه شناسانه به بررسی مشکلات اجتماعی می‌پردازد و فیلمنامه به دور از نگاهی روتین و عاشقانه با نگاهی خاص مشکلات جامعه را به چالش می‌کشد.
این بازیگر سینما با اشاره به بررسی چند نسل در مجموعه “راستش را بگو” ابراز داشت: “راستش را بگو” چند نسل متفاوت را با عقاید خاص به تصویر می کشد و بازی من به نسل امروز و تلاش های یک اکیپ چند نفره دانشجو برای موضوع پایان نامه خود برمی‌گردد خاطره برای رسیدن به خواسته هایش در این مجموعه هر کاری می کند.
وی با اشاره به احترام خاص خود برای سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه فیلمنامه های سینمایی به چند ژانر ساده و قابل پیش بینی محدود شده است.
ضیغمی ادامه داد: معتقدم پردازش یک موضوع در تلویزیون به مراتب گسترده تر از سینما بوده و مخاطبان تلویزیون حق انتخاب گسترده تر را نسبت به سینما دارند.
بازیگر مجموعه “در چشم باد” با اشاره به حضور ستاره های سینما در تلویزیون و جذب مخاطبان گفت: مخاطب به دنبال اثری خوب و تاثیرگذار است و معتقدم فصل تاثیرگذاری اسامی بر روی تیتراژ یک  اثر سینمایی یا تلویزیونی به منظور جذب مخاطب گذشته است.
بازیگر نقش خاطره، با اشاره به برخی از حذفیات این مجموعه ابراز داشت: امیدوارم با وجود برخی حذفیات و حساسیت کارگردان “راستش را بگو” این مجموعه مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.
ضیغمی با اشاره به قائل بودن احترامی خاص برای مخاطب عام گفت: من برای مخاطب عام ارزش خاصی قائل هستم چون نگاه آن ها به نوع بازی بازیگران و مجموعه ها دلی است.
وی ادامه داد: به همین دلیل دلهره جذب مخاطب را دارم که با وجود زحمتهای بسیار و چند ساله تیم راستش را بگو این مجموعه مورد توجه مخاطبان قرار گیرد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.