فیلمنامه نویسان جشنواره فیلم دانشجویی نیازمند آموزش هستند /”معمای شاه” هیچ خط قرمزی ندارد

فیلمنامه نویسان حاضر بدلیل موضوعی بودن جشنواره ملی فیلم دانشجویی نیازمند کارگاههای آموزشی قبل از جشنواره هستند.

مهدی سجاده چی، فیلمنامه نویس و داور بخش فیلمنامه نویسی جشنواره ملی فیلم دانشجویی در خصوص آثار ارائه شده به دبیرخانه، به خبرنگار حوزه باشگاه خبرنگاران؛ گفت: فیلمنامه های ارائه شده به دبیرخانه از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و دانشجویان نیازمند مهارتهای بیشتری هستند.
وی افزود: نوع نگارش جشنواره های فیلم دانشجویی باید به دلیل موضوعی بودنش متفاوت باشد بر   همین اساس علاقه مندان به فیلمنامه نویسی قبل از حضور در جشنواره باید با شرکت در  کارگاههای آموزشی به مهارت نوشتن به شیوه موضوعی بپردازند.
سجاده چی در خصوص مهارت شرکت کنندگان در جشنواره ملی فیلم دانشجویی؛ اظهار داشت: درصد بیشتری از افراد شرکت کننده مهارت و ظرفیت نوشتن را دارند و تنها نیازمند چتر حمایتی مدیران در این راستا هستند تا بتوانند به یک فیلمنامه نویس مطلوب تبدیل شوند.
وی در مورد فیلم “معمای شاه” تصریح کرد: مجموعه تلویزیونی “معمای شاه “در حال حاضر مراحل پایانی نوشتاری را طی می‌کند و به زودی پیش تولید آن آغاز خواهد شد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا کوتاه شدن فیلمنامه به دلیل وجود خط قرمزهایی در کار بوده است، گفت: این فیلمنامه هیچ گونه خط قرمزی نداشته و تنها به دلیل طولانی بودن مدت زمان آن و حذف قسمتهایی که ضرورتی به لحاظ پخش نداشته بوده است.
سجاده چی در خصوص مجموعه تلویزیونی “کلاه پهلوی” خاطرنشان کرد: مجموعه تلویزیونی کلاه پهلوی کاری ارزشمند و پرزحمت بوده که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.