فیلم را مطابق با اصلاحات وارد شده ساخته ایم/ مخالفت سازمان سینمایی بیهوده است

۲۸ آبان ،

محمد کمالی پور با تاکید بر قانونی بودن “آینه شمعدون”:

“آینه شمعدون” دارای پروانه ساخت بوده و فیلمبرداری فیلم طبق اصلاحات وارده به فیلمنامه بوده است.

محمد کمالی پور تهیه  کننده فیلم سینمایی “آینه شمعدون” در خصوص متوقف شدن فیلم به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی “آینه شمعدون” فیلمی قانونی بوده و به هیچ عنوات تخلف نکرده است.
وی در خصوص فیلمنامه این فیلم اظهار داشت: فیلمنامه اولیه از سوی وزارت ارشاد خوانده و اصلاحیه هایی به فیلم وارد شد که ما با حذف تمامی اصلاحیه ها فیلمبرداری کار را آغاز کردیم اما به یکباره از سوی مهدی عظیمی نورآبادی کار متوقف شد.
وی افزود: در حال حاضر ۱۰ روز است که کار متوقف شده و دوستان در حال خواندن فیلمنامه می باشند.
کمالی پور تصریح کرد: این فیلم از سوی تحت حمایت صنف تهیه کنندگان بوده و دارای پروانه ساخت است اما نمی دانم مخالفت دوستان جهت توقف فیلم چیست. فیلم سینمایی “آینه شمعدون” با هزینه شخصی بوده و با توقف کردن این فیلم تنها خسارت های ۲۰ میلیونی به فیلم وارد کردند.
وی بیان کرد: در فیلمنامه بخشی در خصوص زنی با پوشش مرد بود که به دلیل رد آن از سوی وزارت ارشاد آن بخش را حذف کردیم با این وجود باز هم به کار ما ایراد گرفته و ما را از ادامه فیلمبرداری باز داشته اند.
کمالی پور خاطرنشان کرد: امیدوارم با اعلام نتیجه پایانی در جهت تولید این فیلم بتوانیم “آینه شمعدون” را به سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برسانیم./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.