فینال کوپازودآمریکانا ناتمام ماند

۲۳م آذر ،

در دیدار برگشت کوپا زودآمریکانا، دومین رقابت مهم فوتبال باشگاهی در آمریکای جنوبی میان تیم‌های “CA تیگره” از آرژانتین و “سائوپائولو”ی برزیل رخدادهای کم‌سابقه‌ای ملاحظه شد.

به گزارش ایسنا،تیم آرژانتینی که در آغاز نیمه دوم از خروج از رختکن و حضور در زمین بازی سر باز زده بود، با حمله ماموران پلیس برزیل روبه‌رو شد. به نقل از بازیکنان تیگره نیروهای پلیس و ماموران امنیتی به رختکن این تیم حمله‌ور شده و با هفت تیر آنها را تهدید کرده‌اند.

به دنبال درگیری و زدوخورد بازیکنان دو تیم در پایان نیمه اول در زمین بازی، آرژانتینی‌ها در تلاش بودند تا با ورود به رختکن سائوپولو درگیری‌ها را در آنجا ادامه دهند. به نقل از شاهدان، حمله بازیکنان آرژانتینی با واکنش خشن نیروهای پلیس و ماموران امنیتی روبه‌رو شد. انریکه اوسس، داور شیلیایی بازی هم در نهایت چاره‌ای نداشت جز آن‌که پیش از به صدا درآوردن سوت آغاز نیمه دوم، بازی را نیمه کاره تمام کند.

سائوپائولو که در بازی رفت در آرژانتین میزبان خود را با تساوی بدون گل متوقف کرده بود، در نیمه اول بازی برگشت دو بار دروازه حریف آرژانتینی خود را از کرد تا عنوان قهرمان کوپا زودآمریکانا را از آن خود کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.