فکر نمی کردم اردوی تونس آنقدر خوب باشد!

۲۴م آذر ،

مربی تیم ملی جودوی کشورمان گفت: اردوی تونس بسیار خوب بود من فکر نمی کردم سطح آن آنقدر بالا باشد.

مسعود حاجی آخوندزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد:  اردوی مشترک تیم ملی ایران با تیم های ملی جودوی کشورهای لیبی، الجزایر و تونس در سطح بالایی برگزار شد من به شخصه فکر نمی کردم این اردو تا این حد مفید باشد.
 
وی تصریح کرد: ما علاوه بر تمرینات نوبت صبح و بعد از ظهر که همه تیمها داشتند یک نوبت تمرینی اضافه تر نیز داشتیم سببمان هم این بود اکنون که در فصل آماده سازی به سر می بریم، با انجام تمرینات سنگین تر، ملی پوشان را کاملا آماده می کنیم.

حاجی آخوندزاده با بیان اینکه تمرینات تیم ملی جودو به تونس ختم نشده و در ایران نیز ادامه خواهد داشت دربارهٔ رقابت های پیش روی جودوی کشورمان گفت:  پس از بازگشت به ایران به بازیکنانمان برنامه تمرینی داده ایم که تا شش روز ادامه خواهد داشت پس از آن نیز اردو برگزار می کنیم تا یک هفته قبل از مسابقات گرجستان که ۱۵ بهمن ماه برگزار می گردد از فشار تمریناتمان کم می کنیم تا در رقابت ها به نتایج مطلوبی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نفرات اصلی تیم ملی مشخص شده اند یا خیر، خاطر نشان کرد: هنوز ترکیب اصلی مان قطعی نشده است و تا چند روز آینده به احتمال بسیار مشخص می کنیم که چه نفراتی اعزام خواهند شد.

مربی تیم ملی جودوی کشورمان اعلام کرد:  پس از رقابت های گرجستان، مسابقات ورلد کاپ را پیش رو داریم که ۶ یا ۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد همچنین پس از آن بر اساس رایزنی های که با کشورهای تونس کرده ایم آنها ۱۵ اسفند ماه برای برگزاری اردوی مشترک به ایران می آیند البته اینکه الجزایر هم به ایران بیاید بعید نیست پس از برگزاری این اردو در ایران به طور حتم به آمادگی مطلوبی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که اوایل سال آینده برگزار می گردد، خواهیم رسید.
 امیدوارم همه چیز نیز طبق برنامه ریزی پیش رود و مشکلی نداشته باشیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.