فیروزآبادی: ایران و سوریه در مقاومت در برابر تجاوز اسرائیل مشترکند

کیفیت پاسخ به تهدیدات رژیم صهیونیستی از زبان فیروزآبادی؛

ایران > دفاع
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: سران رژیم صهیونیستی می‌دانند پاسخ ایران به تهدیدات، آماده و بدون فاصله و توقف‌ناپذیر خواهد بود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سردار سرلشگر سیدحسن فیروزآبادی در حاشیه رژه ۳۱ شهریور در جمع خبرنگاران گفت: نیروهای مسلح ایران، امروز غیرقابل پیش بینی و غیرقابل محاسبه هستند.

وی افزود: تحولاتی جدی در ساختار نیروهای مسلح در طراحی، تاکتیک‌ها و سلاح‌ها به وجود آمده که همه نیروهای مسلح به موازات هم پیشرفت‌های جدی دارند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: به همین منظور ما گزارش‌های سه ماهه از وضعیت هر نیرو را تهیه و در اختیار مقام معظم رهبری قرار می‌دهیم که همگی حاوی پیشرفت‌های نیروهای مسلح است.

فیروزآبادی در پاسخ به سؤالی در خصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی گفت: ما از یاوه‌گویی‌های سران صهیونیست احساس تهدید نمی‌کنیم، بلکه آنها مثل موجوداتی هستند که به شدت به وحشت افتاده و دائما داد و فریاد می‌کنند. چون آنها می‌دانند پاسخ ایران به تهدیدات، آماده و بدون فاصله و توقف‌ناپذیر خواهد بود.

وی افزود: بنابراین مقامات نظامی رژیم صهیونیستی در محاسباتشان اعلام کردند عملیات نظامی علیه ایران نه کار اسراییل بوده و نه برای آنها مفید است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص وضعیت سوریه اظهار داشت: مسئولان سایر کشورها اگر به وظیفه نهی از منکر خود در این حادثه برادرکشی و مزدوری برای استکبار و صهیونیست‌ها عمل نکنند، آنها هم در آتش عذاب خواهند سوخت.

به گزارش مهر، فیروزآبادی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا نیروهای مسلح ایران در سوریه حضور دارند یا نه، گفت: نیروهای مسلح در هیچ کشوری حضور ندارند اگر هم بخواهد حضوری باشد آن حضور بر اساس مقررات بین‌المللی صورت می‌گیرد.

ایلنا نیز در گزارش اظهارات سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه رژه ۳۱ شهریور آورده است که فیروزآبادی در پاسخ به سوال ایلنا راجع به اظهارات اخیر بشاراسد که جنگ سوریه را جنگ ایران عنوان کرده بود، گفته است: «آقای بشاراسد درست گفته است زیرا سوریه خط مقدم مقاومت در برابر اشغالگران قدس بوده و سال‌ها است که این خط را حفظ کرده است. از آنجا که یکی از آرمان و اهداف انقلاب اسلامی ایران نیز مقاومت در برابر تجاوز اسرائیل است بنابراین دو کشور ایران و سوریه در این هدف با هم مشترکند.»


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.