فیروزآبادی: بسیجیان مدافع قوه‌قضاییه در مبارزه با فساد باشند

۳۰ آبان ،

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بسیج باید از مبارزه با فساد در جامعه حمایت کند و مدافع قوه قضائیه باشد، از بسیجیان خواست با شعار در نماز جمعه و مجامع دیگر از مبارزه با فساد و قاضی مبارز با فاسد و قوه قضائیه حمایت کنند.

به گزارش مهر، سرلشکر سید حسن فیروزآبادی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که عصر امروز دوشنبه در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با بیان اینکه بسیج سازماندهی امت حسینی و ملت برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج)‌است ، گفت: در روز ۵ آذر ۵۸ خبری از جنگ نبود که امام (ره) فرمان تشکیل بسیج را دادند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بسیج را پشتیبان ولایت فقیه در حراست از کشور خواند و گفت: بسیج چتر حمایت همه ارکان اقتدار ملی و پیوند بین آحاد ملت برای تجهیز لشکر مالک الزمان است.

وی با بیان اینکه حرکت بسیجی حرکت روشنگرانه، هدایت گرانه، منطقی و هدفمند است ، گفت: بسیجی نباید به دیگران نگاه کند که در صحنه می باشند یا نیستند. بسیجی برای خدا روح،‌ جسم خودش را آماده می‌کند تا وقتی لازم شد با آگاهی وارد صحنه شود، بسیج که به صحنه بیاید و حرکت اجتماعی صورت بگیرد، باقی مردم هم می‌آیند و فرهنگ جامعه شکل می‌گیرد.
 
فیروزآبادی با بیان اینکه رسالت بسیجی‌ها این است که در حوادث گوناگون کشور برنامه داشته باشند و دشمن را بشناسند ادامه داد: هر کس یک درجه انحراف از مسیر ولایت، انقلاب و اسلام داشت باید با او مقابله کرد به دنبالش نرفت و جلویش را گرفت.
 
فیروزآبادی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دفاع همه جانبه ‌ای که امام (ره) در روزهای آخر عمرشان فرمودند و سیاست رهبر انقلاب نیز هست فقط ایجاد امنیت برای ایران نیست بلکه امنیت برای امت اسلامی مستضفعین و جهانیان است، افزود: برای دفاع همه جانبه از اسلام،معنویت و بشریت و مستضعفین باید از همه ظرفیت‌های بسیج استفاده کنیم.
 
وی تاکید کرد: بسیج همه گیر برای دفاع در برابر دشمنان خدا وظیفه مومنین و مسلمین است.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بسیج باید ارتباط با روحانیت را در جامعه تقویت کند، ادامه داد: بسیج باید اولین منظرش، منظر روحانیت باشد و در راس روحانیت ولایت فقیه است.
 
وی ادامه داد: الزام عملی به ولایت فقیه یعنی هر چه ایشان فرمودند را بپذیریم حتی اگر قدرت درک آن را نداشته باشیم و یا به ضرر ما باشد.
 
فیروز آبادی گفت : بسیجی باید خطرپذیر باشد و این یعنی مقاومت تا آخرین نفس و قطره خون خطرپذیری یعنی رستگاری. یکی از نشانه های خطرپذیری این است که انسان راستگو باشد.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه باید دائما تفکر بسیجی را گسترش دهیم و حضور بسیج در فضای مجازی بیشتر شود، گفت: خدا این فضا را به عنوان یک لطف دراختیار مومنین قرار داده است، فضای مجازی فرصتی است که می‌توانید حرف حق‌تان را به گوش تمام عالم برسانید و با دشمنان مقابله کنید.
 
فیروزآبادی درادامه سخنانش خاطرنشان کرد: بسیج باید از مبارزه با فساد در جامعه حمایت کند و مدافع قوه قضائیه باشد. با کمال تاسف شاهدیم کم توجهی به حمایت از مبارزه با فساد دست بعضی از قضات را در دادن حکم قاطع می‌بندد زیرا مدافعان مفسدان با تمام قدرت و توان خود به دفاع از مفسدان می‌پردازند.
 
وی افزود: ‌این در حالی است که ما بسیجیان و ملت می‌توانیم با شعار در نماز جمعه و مجامع دیگر از مبارزه با فساد و قاضی مبارز با فاسد و قوه قضائیه حمایت کنیم باید همه جا شعار مبارزه با فساد سر دهیم و از قاضی انقلابی که حکم مبارزه با مفسدین را می‌دهد حمایت کنیم.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: قضات باید احساس پشتیبانی مردم از خودشان را داشته باشند.
 
فیروز آبادی تاکید کرد: مسئول بسیجی باید از خودش کارآمدی نشان دهد، اگر مسئول اسلامی خطا کند هزار بار بدتر از مسئول غیر اسلامی است که خطا می‌کند.


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.