فیس بوک داد هومن برق نورد را هم در آورد!

۱۶اردیبهشت،

بازیگر سینما و تلویزیون، عضویت خود در شبکه‌های اجتماعی را رد کرد و گفت: حتی ایمیل ندارم چه رسد به اینکه در این شبکه‌ها عضو باشم.

ممتازنیوز: بازیگر سینما و تلویزیون، عضویت خود در شبکه‌های اجتماعی را رد کرد و گفت: حتی ایمیل ندارم چه رسد به اینکه در این شبکه‌ها عضو باشم. 

هومن برق نورد با انتقاد از اینکه بعضی به نام او در تعدادی از شبکه‌های اجتماعی صفحه راه‌اندازی کرده‌اند، گفت: اعلام می‌کنم که اگر اتفاقاتی در این فضای مجازی می‌افتد یا حرف‌هایی زده می‌شود، دیگران به حساب من ننویسند.

وی دربارهٔ اینکه چگونه سازندگان این صفحات به عکس‌های اختصاصی و خصوصی وی دسترسی پیدا کرده‌اند که آن را در قالب شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک منتشر می‌کنند، گفت: بعضی از این عکس‌ها مشخص است که چه زمانی و توسط چه کسی در استودیو گرفته شده، اما نمی‌شود کاری کرد. 

برق نورد که این روزها مشغول ایفای نقش در سریال ماه‌رمضانی «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی است، افزود: انجام مصاحبه با رسانه‌ها و اعلام اینکه این صفحات ایجاد شده در شبکه‌های اجتماعی ارتباطی به من ندارد، تنها راهی است که می‌توان در این باره اطلاع رسانی کرد.

وی دربارهٔ اینکه آیا قصد پیگیری حقوقی مساله را دارد، گفت: اگر اتفاق حادی در این صفحات بیفتد و مطالبی منتشر شود، از طریق پلیس اینترنت پیگیری می‌کنم. 

خبرگزاری ایرنا


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.