فیس بوک و طراحی ویژگیهای امنیتی خاص برای کاربران خود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از فاوا نیوز در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

فاوانیوز:  فیس بوک برای کاربران تازه خود ویژگیهای امنیتی خاصی طراحی نموده است. بر اساس اطلاعیه ای که روز جمعه ۲ نوامبر، بر روی پایگاه اینترنتی فیس بوک قرار گرفت کاربران تازه میتوانند از نحوه به اشتراک گذاری اطلاعات خود و چگونگی حفظ اطلاعات از دسترس افراد ناشناس بخوبی آگاه شوند.

به گزارش تفسیری فاوانیوز از پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Computerworld،به اعتقاد ارین اگان، مدیر بخش امنیت فیس بوک بسیاری از کاربران از چگونگی کنترل اطلاعات شخصی خود آگاه نمی باشدند. کمپین امنیتی تازه فیس بوک به کاربران تازه خود آموزش میدهد که اطلاعات شخصی خود را چگونه بر روی تایم لاین خود قرار دهند تا فقط افراد خاصی قادر به دیدن آنها باشند، همچنین نحوه اعمال اپلیکیشنها، بازیها، تبلیغات و تگ نمودن نیز آموزش داده شده است.

همچنین این کمپین به کاربران اجازه میدهد محل تحصیل از قبیل دبیرستان، کالج و دانشگاه و محل کار خود را نیز فقط برای افراد خاصی به نمایش بگدارند. به اعتقاد جفری چستر مدیر دیجیتال دموکراسی، فیس بوک برای حفظ امنیت کاربران از سوی کمیته بازرگانی فدرال امریکا به شدت تحت فشار است. از این رو سعی دارد با اعمال تغییرات تازه و آگاهی دادن به کاربران اطلاعات خصوصی آنها را حفظ کند.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.