فیس لیفت مزدا ۳ جدید بر اساس برادر بزرگتر

سال ۲۰۲۲ مزدا ۳ دوباره متحول خواهد شد و مدل جدید آن با الهام از مزدا۶ جدید به بازار خواهد آمد. آنطور که تصاویر رندر شده مجله  Car & Driver نشان می دهد، سبک جدید طراحی کودو به این خودرو هم راه یافته و اندکی از چهره تند و تیز فعلی به سمت طرحی پخته تر عقب نشینی کرده است.

فیس لیفت مزدا3 مدل 2014

رندر مزدا۳ مدل ۲۰۲۲

مزدا ۳ که پرفروشترین خودروی این کمپانی محسوب می شود، با این چهره عصبانی جدید، احتمالا طرفداران بیشتری هم پیدا خواهد کرد. موتور ۲ لیتری ۱۵۵ اسبی با فن آوری اسکای اکتیو، همچنان گزینه اصلی این خودرو خواهد بود. اما با بهبود و بروزرسانی کاهش مصرف سوخت تا ۵٫۸۸ لیتر در صد کیلومتر برای آن قابل انتظار خواهد بود. مدلهای دیزلی و همچنین نمونه اسپرت Mazdaspeed نیز به بازار خواهند آمد.

مزدا3 هاچ بک 2012

مزدا۳ هاچ بک ۲۰۱۲

فولکس واگن جتا، فورد فوکوس و هوندا سیویک از همین الان منتظر رقابت با مزدا ۳ جدید نشسته اند. برای برآورد قیمت هنوز زود است اما قیمت پایه ۱۷ هزار دلاری برای مدل سدان و ۲۰ هزار دلاری برای مدل ۵ در هاچ بک قابل پیش بینی است. در مورد مونتاژ این خودرو در ایران هم باید امیدوار باشیم که تا آن زمان خودروهای چینی مونتاژ گروه بهمن، جایی برای این خودروی زیبا و محبوب باقی بگذارند.

مزدا ۲۰۲۲ خودروهای داخلی فیس لیفت

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.