فیلمبرداری˝مادر قلب اتمی˝ در خیابان‌های تهران ادامه دارد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلمبرداری˝مادر قلب اتمی˝ حوالی شهرک غرب و در خیابان‌های این منطقه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ فیلمبرداری دومین فیلم علی احمد‌زاده با عنوان مادر قلب اتمی در تهران ادامه دارد، فیلمبرداری این فیلم در سکوت خبری آغاز شد و این روز‌ها گروه مشغول فیلمبرداری این فیلم می باشند.

اکثر سکانس‌های این فیلم در شب فیلمبرداری می‌شود و بیشتر سکانس‌های این فیلم خیابانی است. گروه فیلمبرداری در شهرک غرب به صورت شبانه به کار خود مشغول می باشند. تمام فیلمبرداری در داخل یک ماشین خواهد بود.

نکته قابل توجه در خصوص این فیلم حضور دوباره محمد گلزار در سینمای ایران است، اوکه در حضور دوباره‌اش جلوی دوربین بهمن فرمان آرا رفته بود، این بار ایفاگر نقش اصلی “مادر قلب اتمی” است.

“مادر قلب اتمی” عنوان دومین فیلم علی احمد‌زاده بعد از فیلم “مهمونی کامی” است که تهیه کنندگی این فیلم بر عهده امیر سید‌زاده است.

این فیلم نگاه انتقادی به موضع‌گیری غرب در مورد مساله اتمی ایران دارد و نکته متمایز آن تصویری است که از جوانان مدرن ایرانی در این خصوص نشان می‌دهد.

محمدرضا گلزار، ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان در این فیلم به ایفای نفش می‌پردازند.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ناشناس:

    متاسفم که تماشای این فیلمو بخاطر بازی گلزار که بدلیل سابقه زشت اخلاقیش ازش متنفرم از دست میدم . میدونم اینبار هم کامنتم رو نمایش نمیدید ولی بهر حال نظرم رو گفتم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.