فیلمبرداری از تمرین استقلال با پاراگلایدر

اسفند ۱۴۰۲

ورزش > فوتبال ملی – پایگاه اینترنتی باشگاه استقلال نوشت:

تمرین عصر امروز تیم استقلال در تایلند در حالی انجام گرفت که با اعتراض مسئولان تیم و از جمله امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در واکنش به اقدام غیرحرفه‌ای و البته به دور از اخلاق ورزشی هواداران و احتمالا نمایندگان تیم بوریرام تایلند همراه بود.
در شرایطی که تمرینات تیمها در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، در زمین تمرینی با استاندارهای AFC و البته با تدابیر حراستی بایستی انجام گیرد، اما تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که قانون‌شکنی مسئولان تیم تایلندی به وضوح قابل ملاحظه بود تا جایی که مقرر گردید، این موضوع در نشست هماهنگی صبح فردا مسئولان دو تیم به ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هم گزارش داده شود.
به جز ۵۰ تماشاگری که با وجود اعتراض سرمربی استقلال، در اطراف تمرین استقلال حاضر بودند و سبب از بین رفتن تمرکز تیم شده بودند، ۳ نفر که مشخصا از طرف نماینده تایلند برای تماشای تمرین به محل تمرین آمده بودند، از ساختمان شیشه‌ای جنب زمین تمرین در حال فیلمبرداری از تمرین استقلال بودند.
البته اینها تنها نکات عجیب تمرین امروز نبودند بلکه یک پاراگلایدر هم بر فراز تمرین آبی‌ها در حال فیلمبرداری از تمرین استقلال بود!
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.