فیلمبرداری فیلم ˝لامپ ۱۰۰˝ از نیمه گذشت

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

تهیه‌کننده فیلم ˝لامپ ۱۰۰˝ از پایان فیلمبرداری این فیلم تا ۲۷ آذر ماه سال جاری خبر داد.

محسن محسنی نسب تهیه‌کننده فیلم لامپ ۱۰۰ در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین دربارهٔ آخرین وضعیت فیلمبرداری این فیلم گفت : تا به امروز حدود ۵۰ درصد از فیلم را فیلمبرداری کرده ایم و اگر شرایط آب و هوا مناسب باشد تا ۲۷ آذر ماه فیلمبرداری لامپ ۱۰۰ به پایان خواهد رسید.

محسنی نسب ادامه داد: خسرو دهقان به طور همزمان کار تدوین را آغاز کرده است و فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده ام. اولین اکران این فیلم در جشنواره سی و دوم خواهد بود.

محسنی نسب دربارهٔ مضمون لامپ ۱۰۰ گفت: این فیلم یک درام اجتماعی است که قصه ای متفاوت را روایت می کند. بعضی فکر می کنند این فیلم از تم کمدی بر خوردار است اما چنین نیست، لامپ ۱۰۰ یک درام اجتماعی است.

کارگردان فیلم “یاس های وحشی” دربارهٔ نگاهش به فجر ۳۲ گفت: امسال شاهد حضور فیلم های مختلف از کارگردانان سینمای ایران در جشنواره خواهیم بود. جشنواره امسال همانند جام جهانی است که تیم های بزرگ و جوان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

لامپ ۱۰۰ که پیش از این “هیولا “نام داشت اولین تجربه بلند سینمایی سعید آقاخانی در مقام کارگردان است و تهیه کنندگی آن برعهده محسن محسنی نسب است.

محسن طنابنده، ساره بیات، پوریا پور سرخ در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند و مسعود کرامتی و حمید لولایی هم نقش کوتاهی در تازه ترین فیلم سعید آقا خانی ایفا کرده اند.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مریم:

    یعنی آقای نیماشاهرخشاهی توی این فیلم نیست؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.