فیلمبرداری پربیننده‌ترین سریال ماه رمضان تمام شد

فیلمبرداری پربیننده‌ترین سریال ماه رمضان تمام شد

«امیرحسین شریفی» در گفت‌وگو با  فارس گفت: تصویربرداری سریال «مرد نقره‌ای» در تاریخ ۱۱ مرداد‌ماه در پارک لاله اصفهان به پایان رسید و گروه پس از اتمام تصویربرداری مورد تقدیر مدیر شبکه اصفهان قرار گرفتند و سپس به تهران بازگشتند.

بنابراین گزارش، «امیر حسین شریفی» تهیه‌کننده این سریال، اظهار داشت: این سریال را در یک زمان فشرده تولید کردیم ولی هیچ‌گونه از کیفیت آن کاسته نشد؛ چرا که طی صحبت‌هایی که با عوامل از شروع کار داشتم، روزی ۱۶ ساعت فعالیت کردیم تا این سریال به ماه مبارک رمضان برسد.وی در ادامه افزود: من خیلی خوشحالم هستم که در سراسر ایران مردم با این سریال ارتباط برقرار کردند تا آنجا که شبکه شما خواست این سریال را ۵ قسمت، ۵ قسمت مجددا پخش کند.

شریفی تصریح کرد: من امیدوارم این سریال همین طوری که در بین مردم دیده شده، در بین مسئولان و مدیران هم دیده شود؛ چرا که این سریال از قصه‌ای ناب برخوردار است و پیام‌های انسانی، امید به زندگی و امید به آینده در سراسر این سریال وجود دارد.وی در ادامه به فارس، گفت: من خیلی خوشحالم هستم که این سریال را در شهر خودم – اصفهان – تولید کردم و با این کار اثبات کردم که شهرستان‌ها هم می‌توانند سریال‌های ارزشمند و خوبی تولید کنند و‌ همان‌طور که می‌دانید با اینکه این سریال از شبکه دیجیتالی شما پخش می‌شود، پربیننده‌ترین سریال ماه رمضان است.

«امیر حسین شریفی» در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: امیدوارم این سریال تا پایان بتواند حق مطلب را ادا کند و این شبکه اصفهان بود که در این راه به نظر من پیشرو بود. آرزو می‌کنم در آینده شبکه‌های استان‌های دیگر هم در این راه قدم‌ بردارند. در پایان هم از کلیه عوامل پروژه که با صمیم قلب و کاملاً دلی با این سریال همراهی کردند، کمال تشکر را دارم.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.