فیلمسازان سه روز برای رسیدن به فجر مهلت دارند

۲۹ آبان ،

فقط سه روز تا پایان مهلت تکمیل فرم تقاضای شرکت در جشنواره فیلم فجر باقی مانده است.

به گزارش تفسیری هنر آنلاین، روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر ضمن اعلام اینکه فقط سه روز تا پایان مهلت تکمیل فرم تقاضای شرکت در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر باقی مانده است از کلیه تهیه‌کنندگان و فیلمسازان عزیز دعوت کرد تا نسبت به تکمیل فرم شرکت در این دوره جشنواره اقدام کنند.

روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام این خبر مقررات عمومی این دوره جشنواره را به این شرح اعلام کرد:

۱٫ کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند هر تعداد فیلمی را که مایل باشند، به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند.

۲٫ نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی که مایلند فیلم‌های خود را در قسمت‌های مختلف جشنواره شرکت دهند، ضروری است نکات زیر را رعایت نمایند:

۱-۲- فرم درخواست شرکت در جشنواره را تکمیل کرده، تا تاریخ ۲ آذر ماه به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند. این امر به منزله قبول کامل مقررات و سایر ضوابط تولید و نمایش فیلم در ایران است.

۲-۲- آخرین وقت تحویل نسخه بازبینی فیلم‌ها برای بازبینی هیئت انتخاب ۲ دی ماه می‌باشد.

۳-۲- آخرین وقت تحویل نسخه نهایی فیلم ۲۰ دی ماه می‌باشد. در صورت عدم ارائه کپی نهایی فیلم تا ۲۰ دی ماه ، دبیرخانه جشنواره محق خواهد بود به احترام مخاطبین و خانواده سینما، فیلم را از کلیه بخش‌های جشنواره (اعم از داوری و نمایش عمومی) خارج نماید.

 سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏‌نماید.

پایان پیام/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.