فیلمنامه پیمان قاسم‌خانی ممیزی خورد / تلاش کمال تبریزی برای ساخت «قبر دو طبقه»

۳۰اردیبهشت،

 جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما بیان این مطلب که حتی موافقت اصولی برای آغاز پیش‌تولید «قبر دو طبقه» صادر نشده، گفت: «برای دریافت پروانه ساخت فیلم «قبر دو طبقه» به کارگردانی کمال تبریزی به بخشی از دیالوگ‌ها ممیزی خورده که پیمان قاسم‌خانی نویسنده این فیلمنامه در حال تغییر بخشی از این دیالوگ‌ها است.»

او با اشاره به اینکه تا هفته آینده فیلمنامه را دوباره برای دریافت پروانه ساخت به شورای نظارت و ارزشیابی ارسال خواهد کرد، توضیح داد: «فیلم «قبر دو طبقه» بی‌شک یک اثر سینمایی موفق خواهد بود و من تمام تلاش خود را می‌کنم تا این فیلم سینمایی را جلوی دوربین ببرم.»

نوروزبیگی در پاسخ به این پرسش که اگر موافقت اصولی برای ساخت این فیلم صادر شود آیا فیلم را خواهد ساخت؟ ادامه داد: «من به کارم و به‌ویژه این فیلم سینمایی اطمینان دارم، این مسئولان می باشند که به سبب عدم اطمینان به سینماگران به جای صدور پروانه ساخت، موافقت اصولی صادر می‌کنند اما در هر شرایطی این فیلم را می‌سازم و نشان خواهم داد که “قبر دو طبقه” اثری متفاوت خواهد بود.»

«قبر دو طبقه» یک فیلم کمدی است. قاسم‌خانی در این فیلمنامه داستان مردی را روایت می‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در قبری دو طبقه دفن می‌کند. او این قر دو طبقه را به این منظور خریده که بعد از مرگش او را در طبقه دیگر آن قبر خاک کنند. این مرد بعد از مدتی که سر مزار همسرش می‌رود متوجه می گردد به اشتباه مردی غریبه در آن مکان دفن شده است.
 

۵۸۲۴۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.