فیلمی از برادران کوئن در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلم˝ داخل لووین دیویس˝ در اولین برنامه از دوره تازه سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران با همکاری مجله فیلمخانه همراه با جلسه نقد وبررسی فیلم با حضور یکی از منتقدان سینمای ایران، روز چهارشنبه سوم اردی بهشت ماه( امروز) از ساعت ۶ بعداز ظهر برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ اولین فیلم در دوره تازه سینماتک موزه با همکاری مجله فیلمخانه و با عنوان سینمای دوران ما، با نمایش فیلم” داخل لووین دیویس” به کارگردانی برادران کوئن محصول سال ۲۰۲۴به مدت ۱۰۵ دقیقه وبه زبان انگلیسی، روز چهارشنبه سوم اردی بهشت ماه ساعت ۶ بعدازظهر به نمایش درمی آید. همچنین بعداز نمایش فیلم جلسه نقدوبررسی این فیلم با حضور روبرت صافاریان از منتقدان سینمایی برگزار می گردد.

این فیلم داستان یک هفته از زندگی لووین دیویس که نوازنده خوش ذوقی هست را روایت می کند که درگیر مشکلات بسیاری برای وارد شدن به صنعت موسیقی است و… .

یادآوری می گرددعلاقه مندان جهت استفاده از برنامه های سینماتک می توانند به موزه هنرهای معاصرتهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای ۸۸۹۵۵۷۵۳ واحد سینماتک ویا ۸۸۹۵۱۹۶۵ واحد روابط عمومی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.