فیلم تازه کاهانی در کارلووی واری

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

اسامی فیلم های بخش های رقابتی جشنواره کارلووی واری اعلام شد/

اسامی فیلم های حاضر در بخش های رقابتی جشنواره کارلووی واری اعلام شد و تازه ترین ساخته عبدالرضا کاهانی فیلمساز ایرانی با عنوان ˝حالا وقت داریم˝ در بخش سینمای مستقل این جشنواره پذیرفته شده است.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین ،اسامی فیلم های پذیرفته شده در بخش های رقابتی مسابقه رسمی ،مسابقه شرقِ غرب ،مسابقه فیلم های مستند و بخش رقابتی فیلم های مستقل چهل و نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری اعلام شد.

دو فیلم از کشور میزبان ( جمهوری چک) در بخش مسابقه اصلی حضور دارند که عبارتند از:”هیچ کجا در موراویا” به کارگردانی میروسلاو کروبوت و “بازی جوانمردانه” ساخته آندریا سدلاچکووا.علاوه بر سدلاچکووا دو فیلمساز زن دیگر نیز با تازه ترین آثار خود در جشنواره حضور دارند که عبارتند از:آنجلیکا نیکونووا با فیلم ” به خانه خوش آمدی” و سینه بومان با فیلم ” سنگ در جیب هایم”.آخرین فیلم فیلمساز مجارستانی گیورگی پالفی نیز در بخش مسابقه پذیرفته شده است.

فیلم “شب های سفید” ساخته نریمان توربایف فیلمساز قزاق ، اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته داستایفسکی که در بخش مسابقه حاضر است.از دیگر فیلم های حاضر در بخش مسابقه می توان به ” من مال تو هستم” به کارگردانی دیوید لامبر فیلمساز بلژیکی ،”شمارش معکوس تا سقوط” ساخته جف پرایس محصول آمریکا ،” همان راه” ساخته گونار سیگورسون محصول ایسلند، ” جزیره ذرت” اثر گئورگه اواشویلی محصول گرجستان و” اندوه طولانی” به کارگردانی خورخه پرز سولانو از مکزیک.

فهرست فیلم های حاضر در بخش شرقِ غرب عبارت است از:

پائین رودخانه ساخته آصف کاپادیا- آذربایجان

بوتا به کارگردانی ایریس الزی و توماس لوگورچی – آلبانی

درخت اثر سونیا پروسنک – اسلوونی

کباب و طالع بینی ساخته گرگورژ یاروژوک – لهستان

توتون گیلاس به کارگردانی آندرس میامیک و کاترین میامیک – استونی

کلاس تصحیح اثر ایوان توردوفسکی – روسیه

نروژ ساخته یانیس وسلمس – یونان

مجسمه مایکل جکسون اثر دارکو لونگولوف- صربستان

پس از زندگی ساخته ویگور زومبوراچ – مجارستان

چهل و نهمین دوره جشنواره فیلم کارلووی واری از چهارم تا دوازدهم ژوئیه ( سیزده تا بیست و یک تیرماه) در این شهر تاریخی جمهوری چک برگزار می گردد.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.