فیلم زندگی استیو جابز در سه صحنه روایت می‌شود

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به گزارش خبرآنلاین، سورکین روز پنجشنبه در گردهمایی سالانه نیوزویک و دیلی بیست، گفت: «امیدوارم استودیو برای اینکه بیش از حد اطلاعات می‌دهم من را نکشد، اما کل این فیلم تنها در سه صحنه iبه تصویر کشیده می‌شود که هر سه در وقت واقعی اتفاق می‌افتد.»
 

برای اولین بار است سورکین درمورد برنامه‌های خود برای فیلم زندگی استیو جابز که بسیار‌ها منتظر دیدن آن می باشند، صحبت می‌کند.
 

این پروژه فعلا بی‌نام را اسکات رادین، مارک گوردون و گیمون کاسادی تهیه می‌کنند. بازیگران فیلم هنوز مشخص نشده‌اند.
 

به گفته سورکین، سه صحنه فیلم هر یک ۳۰ دقیقه و در وقت واقعی است.
 

این سه صحنه درست پیش از ارائه سه محصول مهم اپل اتفاق می‌افتد. این سه محصول اولین کامپیوتر مکینتاش در ۱۹۸۴، «NeXT Cube» در ۱۹۹۰ و اولین آی‌پاد در ۲۰۰۱ می باشند.
 

سورکین که سال ۲۰۱۰ برای «شبکه اجتماعی» ساخته دیوید فینچر برنده iبهترین اسکار iبهترین فیلمنامه اقتباسی شد، برای نوشتن فیلمنامه با آدم‌های مختلف که هر یک iبه شکلی با جابز در ارتباط بودند، از جمله استیو وزنیاک دیگر موسس اپل دیدار کرد.
 

سورکین گفت: «توانستم با این آدم‌ها حرف بزنم، آدم‌هایی که جابز iبه دفعات اشک آن‌ها را درآورد، با این حال iبه او احترام می‌گذارند. جابز سبب شد آن‌ها کار خود را را iبهتر انجام بدهند.»
 

او همچنین گفت قصد دارد فیلم را با این متن یا صدای روی تصویر همه کند: «تقدیم iبه دیوانه‌ها» که اشاره‌ای است iبه تبلیغ تلویزیونی معروف اپل با عنوان «متفاوت فکر کن» در ۱۹۹۷٫
 

سورکین که پارسال هم برای «مانیبال» نامزد اسکار iبهترین فیلمنامه اقتباسی بود، در پایان گفت: «اگر با این پایان موافقت شود همان فیلمنامه‌ای را نوشته که دوست داشت بنویسد.»
 

استیو جابز پنجم اکتبر ۲۰۱۱ پس از چند سال مبارزه با بیماری سرطان در ۵۶ سالگی درگذشت.
 

جابز همچنین وقتی مدیرعامل پیکسار و عضو هیئت مدیره دیسنی بود. او با پیکسار صنعت سینما و انیمیشن را تغییر داد.
 

این روزها فیلم دیگری با موضوع جابز در مرحله پس از تولید است. این فیلم را جاشوا مایکل استرن کارگردانی کرده و اشتن کوچر در آن iبه نقش جابز ظاهر شده است.
 

درموت مالرونی، جیمز وودز، آماندا کرو و لوکاس هاس دیگر بازیگران این فیلم می باشند که تولید موسسه فایو استار است و از روی فیلمنامه‌ای نوشته مت وایتلی ساخته شده است.
 

این فیلم زندگی جابز را از وقتی که یک هیپی خودسر بود تا وقتی که شرکت اپل را تاسیس کرد و iبه یکی از محترم‌ترین چهره‌های دنیای فناوری بدل شد، دنبال می‌کند.
 

هالیوود ریپورتر / ۱۵ نوامبر / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.