فیلم سینمایی «پنهان» را در کنار عوامل سازنده‌اش ببینید

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز به نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

فیلم سینمایی «پنهان» را در کنار عوامل سازنده‌اش ببینیدپنجشنبه هفته جاری در سالن شماره یک سینما فرهنگ؛
فیلم سینمایی «پنهان» را در کنار عوامل سازنده‌اش ببینید
تاریخ درج : ۱۷ آبان
سرفصل : خبرهای روزانه   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : عوامل فیلم سینمایی «پنهان»، عصر روز پنجشنبه با حضور در سینما فرهنگ ضمن دیدار با علاقه مندان، این فیلم را با مردم به تماشا می نشینند.

به گزارش سینمانگار، عوامل فیلم سینمایی «پنهان»، عصر روز پنجشنبه ۱۸ آبان جاری از ساعت ۳۰/۱۷ با حضور در سالن شماره یک سینما فرهنگ ضمن دیدار با علاقه مندان، این فیلم را با مردم به تماشا می نشینند.

ستاد خبری پخش بنیاد سینمایی فارابی با اعلام این خبر افزود: در پی حضور عوامل سازنده و دست اندرکاران فیلم سینمایی «پنهان» ساخته مهدی رحمانی در برنامه نمایش خصوصی ویژه اهالی رسانه و منتقدان سینما که روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه برگزار شد، کارگردان، تهیه کننده و تنی چند از بازیگران این فیلم روز پنجشنبه ۱۸ آبان جاری به سالن شماره یک سینما فرهنگ می آیند و ضمن دیدار و گفت و گو با علاقه مندان ، فیلم «پنهان» را با مردم تماشا می کنند.

بر پایه این گزارش حضور بازیگران اصلی، کارگردان، تهیه کننده، فیلمنامه نویس و چند نفر از عوامل سازنده فیلم در برنامه مذکور قطعی شده و این هنرمندان از ساعت ۳۰/۱۷ روز پنجشنبه در سینما فرهنگ حضور خواهند یافت و درساعت ۲۰/۱۸ همراه با سایر مردم «پنهان» را در سینما فرهنگ بر روی پرده می بینند.

فریبرز عرب نیا، آناهیتا نعمتی، فتانه ملک محمدی، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، آزاده شمس، آناهیتا افشار و رویا جاوید نیا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند از طریق پایگاه اینترنتی سینما فرهنگ و یا شماره تلفن گویا : ۲۲۶۰۱۲۰۵ نسبت به رزرو بلیط فیلم «پنهان» اقدام کنند.

نشانی سینما فرهنگ: خیابان شریعتی بالاتر ازشهید کلاهدوز
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.