فیلم فروشنده ۴ میلیارد تومان به صاحب سریال شهرزاد فروخته شد

تاریخ انتشار: ۱۳ June 2016 | 4:15 pm

تهیه کننده شهرزاد 4 میلیارد تومان فیلم فروشنده را خرید!

تهیه کننده سریال شهرزاد امتیاز پخش فیلم جدید اصغر فرهادی فروشنده را خریده است.

خرید حق توزیع فیلم فروشنده

سیدمحمد امامی تهیه کننده مجموعه نمایش خانگی «شهرزاد» حق توزیع فیلم جدید اصغر فرهادی در ایران را به مبلغ ۴ میلیارد تومان خریداری کرد.

فیلم سینمایی «فروشنده» تازه ترین ساخته اصغر فرهادی که توانست دو جایزه از کن را به خود اختصاص دهد حق امتیاز توزیع فیلم در ایران را به یکی از تهیه کنندگان شبکه نمایش خانگی واگذار کرد.
سیدمحمد امامی نامی آشنا در عرصه شبکه نمایش خانگی است که چندی پیش مجموعه موفق شهرزاد به تهیه کنندگی مشترک او و محمدهادی رضوی وارد شبکه نمایش خانگی شد و توانست حضور موفقی در این عرصه داشته باشد. این تهیه کننده شبکه نمایش خانگی که چند سالی است در این حوزه فعالیت می کند امتیاز توزیع «فروشنده» در ایران را به مبلغ ۴ میلیارد تومان از تهیه کننده فیلم فرهادی حریداری کرده است.

«فروشنده» دوشنبه ۱۷ خردادماه توسط شورای بازبینی پروانه نمایش دیده شد. یکی از شروط دریافت پروانه نمایش مشخص بودن دفتر پخش فیلم است که تاکنون دفتر پخش فیلم فرهادی مشخص نشده و به صورت رسمی پروانه نمایش فیلم از سوی وزارت ارشاد صادر نشده است.

ورود پخش کننده های جدید به سینما اتفاق نیکویی است که وضعیت پخش را از حالت تک قطبی نجات خواهد داد و سید محمد امامی قطبی برای شکستن فضای تک قطبی در حوزه پخش است.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznew.com/culture
منبع : mashreghnews.ir


نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.