فیلم مصاحبه عجیب نماینده زن منتخب اصلاح‌طلب در مورد اختیاری‌ شدن حجاب

یکی از نمایندگان منتخب اصلاح‌طلب در مجلس دهم در مصاحبه با یک رسانه اروپایی، درباره نمایندگان زن مجلس نهم صحبت کرد و از اختیاری‌شدن حجاب، با هدف پیشرفت و توسعه کشور سخن گفت.

کاندیدای راه‌یافته به مجلس: اختیاری‌شدن حجاب، بخشی از پیشرفت و توسعه است +فیلمنماینده منتخب زن اصلاح‌طلب در حوزه تهران در مصاحبه‌ای که با یک خبرنگار خارجی انجام می‌دهد به مسائل داخلی ایران  اشاره کرده و برخی از مسائل را با خبرنگار زن یک رسانه خارجی در میان می‌گذارد.

وی در مصاحبه با یک خبرنگار ایتالیایی که سایت‌های ضدانقلاب آن را پوشش داده است با الفاظی توهین‌آمیز نسبت به بانوان نماینده صحبت می‌کند و جنسیت آنها را زیر سئوال می‌برد.

سلحشوری در پاسخ به این خبرنگار زن که می‌پرسد بانوان نماینده فعلی چطور فکر می‌کنند می‌گوید:‌ «آنها مثل ما فکر نمی‌کنند و نمایندگان زن مجلس تا الان عملاً ضد زنان بوده‌اند و تنها جنسیت زنانه داشتند. می‌دانید بعضی زنها علیه زنها صحبت می‌کنند و اینها زن نیستند و فقط جنسیت زنانه دارند.»

سلحشوری در این مصاحبه، اظهاراتی درباره کنار رفتن حجاب از سر زنان ایرانی نیز به زبان می‌آورد.

در ادامه می‌توانید مصاحبه وی با خبرنگار خارجی را مشاهده کنید.


دانلود فیلم مصاحبه با سولماز

 

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. ج:

    اللهم عجل لولیّک…

  2. حامد:

    برای جلب آرای جوانان بوده وصرفامصرف تبلیغاتی داشته وبس/

  3. یک زن:

    افرین به ایشان

  4. فدای رهبرم:

    باید به عرض این خانم برسونم که زیادی داره خیال پردازی می کنه، هیچ کاری نمی تونه درمورد اختیاری شدن حجاب بکنه، این همه شهید ندادیم که یه اصلاح طلب از راه برسه مثلا به خیال خودش بخواد تغییر و تحول ایجاد کنه. این انقلاب همیشه و همیشه پابرجا خواهد بود ان شاءالله که خود رهبر عزیزمون پرچم این انقلاب را به دست امام زمان(عج) می دن و ان شاءالله امام زمان هرچه زودتر ظهور کنه تا این ریشه فساد و بدحجابی و… از بین بره.

  5. حسن:

    عالی بود نظرشون به تندی نظر شما نبود و منطبق بر نیاز جامعه بود نه بی مغزی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.