فیلم *من مادر هستم* رکورد جدایی نادر از سیمین را زد

۱۸م آذر ،

با فروش ۹۳ میلیون تومانی فیلم من مادر هستم در روز سه‌شنبه ۱۴ آذر یک رکورد تازه در سینمای ایران ثبت شد. رکورد بیشترین فروش روزانه یک فیلم غیرکمدی که پیش از این در اختیار جدایی نادر از سیمین بود با این فروش به من مادر هستم رسید.

 

 mother-film

 

جدایی نادر از سیمین با ۲۴ سالن در روزهای پنج شنبه و جمعه یازدهم و دوازدهم فروردین سال نود ۷۵ میلیون تومان فروخت. اما من مادر هستم این فروش را در تعداد کمتری سالن، (۱۵ باب)، و در یک روز میان هفته به دست آورد.

 

هر چند که تهران در این روز به سبب آلودگی هوا، نیمه تعطیل بود. این فیلم چهارشنبه هم ۶۵ میلیون تومان فروخت و مجموع فروشش در هفته اول اکران را به ۳۵۰ میلیون تومان رساند. بعد از این فیلم، بی‌خود و بی جهت عبدالرضا کاهانی هم فروش مناسبی داشته.

 

این فیلم که بازیگرانش قرار است فردا ساعت یک ربع به هفت در سینما عصر جدید با مردم به تماشای آن بنشینند، روز سه شنبه ۳۲ میلیون و چهارشنبه ۲۲ میلیون تومان فروخت و مجموع فروشش به ۱۵۲ میلیون تومان رسید.

 

دیگر فیلم اکران شده زندگی خصوصی آقا و خانم میم است که با فروش ۲۶/۸ میلیون تومانی سه‌شنبه و ۱۹/۸ میلیون تومانی چهارشنبه به مجموع فروش ۱۲۴ میلیون تومان رسید.

 

این آمارها برای سینماهای تهران است و هنوز آمار فروش شهرستان‌های این فیلم‌ها مشخص نیست.

منبع: کافه سینما

فرهنگ و ادب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.