فیلم موهن آمریکایی – صهیونیستی علیه بیداری اسلامی ساخته شده است

به گزارش ایرنا، در این بیانیه با اعلام انزجار از ساخت فیلم آمریکایی-صهیونیستی واهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) آمده است:این اقدام بی شرمانه دشمنان در برابر خیزش مسلمانان مظلومی است که با الهام از انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) بیدار شده اند و دیکتاتور های آمریکایی- صهیونیستی را رسوا ساخته اند.

این بیانیه می افزاید: بیداری اسلامی از منطقه شرق و غرب آسیا فراتر رفته و پایه های حکومت های استکباری را به لرزه در آورده است؛ دشمنان خیال می کنند با ساخت چنین فیلم های شیطانی می توانند خود را نجات دهند.

این بیانیه ادامه می دهد: اقدام پلید دشمنان به بهانه آزادی در حالی انجام شده که آزادیخواهان، متفکران و اندشیمندان بسیاری تنها به علت سخن گفتن از حقوق بشر در زندان ها شکنجه می شوند و هزاران انسان بیگناه در فلسطین، لبنان، بحرین، سوریه، لیبی، یمن و … به جرم بیداری و اسلام خواهی هدف گلوله های دشمنان بشریت قرار می گیرند.

بیانیه سپاه محمد رسو ال الله(ص)، توطئه دشمنان را پوشالی و شکست خورده توصیف کرده و آورده است: جبهه استکبار و در صدرآنها آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی غاصب بدانند که اقدام شیطانی آنها همانند سایر توطئه هایشان تنها باعث بر انگیخته شدن خشم و انزجار مسلمانان در سراسر جهان می شود و چیزی عایدشان نخواهد کرد.

این بیانیه می افزاید: امروز همه وظیفه دارند توطئه دشمنان را برملا سازند و هنرمندان، اندیشمندان، فرهیختگان و صاحبان قلم می توانند با ساخت آثاری فاخر در این زمینه به معرفی دین اسلام بپردازند.

ساخت فیلمی موهن در اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام موجب خشم جهانی مسلمانان در کشورهای مختلف دنیا شده به طوری که طی روزهای گذشته شاهد تجمع های گسترده در محکومیت این اقدام شیطانی بوده ایم.

تهرام/۷۲۶۱/۵۶۹/

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.