فیلم نمایش ‘نامه های به تب’ به بازار می آید

به گزارش روز جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا، بر اساس طرح مجموعه تماشاخانه ایرانشهر مبنی بر فیلمبرداری از آثار نمایش‌های صحنه‌ای این مجموعه، پس از ارائه سه فیلم نمایش های ‘خشکسالی و دروغ’ به کارگردانی محمد یعقوبی، ‘زنی از گذشته’ کار محمد عاقبتی و ‘ایوانف’ به کارگردانی امیررضا کوهستانی، فیلم نمایش ‘نامه هایی به تب’ به کارگردانی سیامک احصایی نیز آماده فروش شد.

نمایش ‘نامه هایی به تب’ نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی سیامک احصایی است که کارگردانی تلویزیونی آن را مجتبی اسماعیل زاده بر عهده دارد.

در این نمایش ۵۹ دقیقه ای هنرمندانی همچون فاطمه معتمد آریا، شبنم مقدمی، احمد ساعتچیان، علیرضا محمدی، پانته آ پناهی ها، محمدرضا حسین زاده، عاطفه تهرانی، مریم شیرازی، آنکیدو دارش به ایفای نقش می پردازند.

فیلم نمایش ‘نامه هایی به تب’ به صورت رنگی و به قیمت هشت هزار تومان در غرفه کتاب مجموعه تماشاخانه ایرانشهر و مجموعه خانه هنرمندان ایران به فروش می رسد.

کار تصویربرداری از نمایش های ‘آمدیم، نبودید، رفتیم’ به کارگردانی رضا حداد، ‘شرق، شرق، است’ به کارگردانی مسعود رایگان، ‘پس از سقوط’ کار منیژه محامدی و ‘پدرخوانده ناپلی’ اثر بابک محمدی، ‘مکبث’ و ‘ عجایب المخلوقات’ به کارگردانی رضا ثروتی نیز انجام شده است که پس از پایان مراحل نهایی میکس و تدوین، این محصولات در آینده ای نزدیک روانه بازار فرهنگی کشور خواهد شد.

** عیادت مدیران مرکز هنرهای نمایشی از محمود استاد محمد

‘قادر آشنا’ مدیر مرکز هنرهای نمایشی، به همراه سیدصادق موسوی رییس مجموعه تئاتر شهر، محمدمهدی خاتمی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور و مهدی شفیعی معاون مالی اداری اداره کل هنرهای نمایشی از محمود استاد محمد نمایشنامه نویس و کارگردان پیشکسوت تئاتر عیادت کردند.

** اجرای ویژه ‘مترسگ’ برای هنرمندان، خبرنگاران و منتقدان

نمایش ‘مترسگ’ به کارگردانی حسن معجونی، روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه میزبان هنرمندان، خبرنگاران و منتقدان خواهد بود.

نمایش ‘مترسگ’ با بازی امیر رجبی، مازیار سیدی، هوتن شکیبا، میلاد شجره، شکیب شجره، امیر حسین طاهری و حسام محمودی فرید، محصول گروه تئاتر ‘لیو’ است که از ۱۱ تیر به مدت یک ماه، همه شب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دققیه میزبان در تالار حافظ به اجرا می رسد.

** اجرای پرفورمنس ‘چیدمان هنرهای مفهومی’

برای نخسیتن بار پرفورمنس چیدمان هنرهای مفهومی با عنوان ‘آنسوی دیوار’ به کارگردانی آرش فناییان، روز گذشته(پنجشنبه) در سالن انتظار مجموعه تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد.

فراهنگ ** ۹۲۶۶ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۵۵۸۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.