فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما

سینماپرس-گروه تلویزیون/ فیلم های سینمایی و تلویزیونی پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه ازشبکه های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما، آموزش و نمایش پخش می شـود.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی سیما ،فیلم تلویزیونی « لحظه طلایی» به کارگردانی سپهر محمودی و با بازی مجید مشیری و علی جاویدفر، جمعه ۱۳مرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکـه یک سیما پخش خواهد شد.
فیلم تلویزیونی « لحظه طلایی» در دو اپیزود «لحظه طلایی و تصویری دیگر» داستان متفاوت اجتماعی و خانوادگی را رقم می زند. داستان اول: مهندس وارد ساختمان نیمه کاره شده و متوجه می‌شود که سرکارگرش به نام جمال یکی از دیواره‌های طبقه اول ساختمان در حال احداثش را نساخته است. او بسیار عصبانی شده و با جمال درگیر می‌شود .
داستان دوم: مریم دختر ۸ ساله ای است که با پدرش وارد مترو می‌شود. کارگردان معروف سینما پندار که دنبال بازیگری برای نقش اول فیلمش می‌گردد با دیدن مریم متوجه می‌شود که این همان بازیگر مورد نظرش می‌باشد اما درست در شب اول فیلمبرداری مریم به بیماری آبله مرغان دچار شده و قادر به بازی در فیلم نمی‌باشد.

****************************
شـبـکـه دو

فیلم تلویزیونی «یاد استاد» به کارگردانی علی توکل نیا و تهیه کنندگی حسن توکل نیا و با بازی منوچهر والی زاده، آرش تاج ، افسانه ناصر، هومن حاجی عبداللهی و معصومه آقاجانی ، پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه ساعت ۱۶:۱۰ از شبکه دو سیما پخش می شود .
فیلم تلویزیونی « یاد استاد» داستان امیر آذر مهرمجری یکی از برنامه های زنده تلویزیونی است. او با یک تماس تلفنی از جانب همسر استاد روزبهان (معلم سابقش ) به بیماری او پی می برد و پس ازگذشت سال ها بی خبری به سراغ او می رود . روزبهان که در جنگ شیمیایی شده ، اکنون در بستر بیماری است و پزشکان به بهبود و زنده ماندن او امیدی ندارند .

****************************
فیلم تلویزیونی « خانه خوشبخت» به کارگردانی قاسم راضی و تهیه کنندگی مجتبی حسینی ، از تولیدات صدا و سیمای مرکز کرمانشاه ، جمعه ۱۳ مرداد ماه ساعت ۱۶:۱۰ از شبکه دو پخش می شود .
فیلم تلویزیونی «خانه خوشبخت» با بازی هدایت هاشمی، مینا نوروزی فر، حمید رضا نعیمی وسمیرا ذکایی قصه مردی را روایت می کند که در نگاه اول آدمی غیر متعارف به نظر می رسد ، ظاهری بسیار غلط انداز دارد و بیشتر شبیه به آدم های احمق و نادان است . این مرد بهروز خوشبخت (۳۴ساله) نام دارد. او می خواهد ازدواج کند، اما موفق نشده است. او در حرفه خود یک فرد متفکر و عقل کل و بسیار استثنایی است. با یک نگاه می تواند تعداد آجرهای به کار رفته در یک خانه ، یک ساختمان، یک برج را بگوید. بنابراین او را می ربایند و همه در جستجویش به تکاپو می افتند.

****************************
شـبـکـه سـه

فیلم سینمایی « بوران» به کارگردانی دومینیک سنا، پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه ساعت ۱۱ از شبکه سه سیما بازپخش می شود .
در خلاصه داستان فیلم آمده : کاری استکو بازرس جنایی برای بررسی قتل به قطب جنوب می رود. در حین بررسی که برای آن صرفا سه روز فرصت دارد، قبل از زمستان و شب شش ماهه قطب مورد سوء قصد قرار می گیرد و در طوفان قطب دو انگشت دستش را نیز از دست می دهد. در نهایت مشخص می شود شش سال قبل هواپیمایی در قطب سقوط کرده که حامل گنجیه ای با ارزش از الماس است و برای تصاحب آن قتل صورت گرفته است.
کیت بکینسال و گابریل ماچ درفیلم سینمایی « بوران » محصول سال ۲۰۰۴ کشورهای امریکا، فرانسه و کانادا بازی کرده اند .

****************************

فیلم سینمایی « قهرمانان» به کارگردانی سیو مینگ تی سوی ، محصول سال ۲۰۰۸ کشورهنگ کنگ، جمعه ۱۳ مرداد ماه ساعت۱۱ از شبکه سه سیما بازپخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی دیکی چیونگ آمده : ورزشکاران چین تصمیم می گیرند در مسابقات المپیک شرکت کنند . در ابتدا دولت برای تامین بودجه لازم قول همکاری می دهد ، اما نماینده دولت در یک جلسه رسمی با مدیر آکادمی هنرهای رزمی و سایر رشته های وزرشی اعلام می کند که دولت تنها نیمی از این بودجه را متقبل خواهد شد . در شرایطی که یاس و نا امیدی بر ورزشکاران غالب شده ، کونگ فو کاری به نام پونگ فونگ امید را در دل آن ها زنده کرده و پیشنهاد می دهد ورزشکاران و رزمی کاران با برگزاری نمایش های خیابانی و صرفه جویی و پس انداز ، تلاش خود را برای شرکت در مسابقات المپیک بکنند.

****************************
شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی «مادر نام دیگر عشق » پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه چهارسیما بازپخش می شود .
فیلم سینمایی «مادرنام دیگرعشق » قصه ای تازه و ملودرامی عاشقانه برای مادر و دختری که بعد از ۱۷سال جدایی رودرروی یکدیگر قرار گرفته اند و سپیده دختر کوچکی بوده که به اجبار پدر از مادرش دور مانده و مادر (لعیا زنگنه) هیچ اطلاعی از دخترش نداشته و هر روز در انتظار خبری از دخترش بوده است. حالا بر اثر یک تصادف دختر و مادر یکدیگر را می بینند. دختر با خانواده ای ازدواج کرده که کلاهبردارند.
لعیا زنگنه ، عباس قلیچ پور و شهرزاد کمال زاده در فیلم سینمایی «مادرنام دیگرعشق » به کارگردانی ابوذر نوروزپور دیلمی و تهیه کنندگی جمشید سهرابی زاده به ایفای نقش پرداخته اند .

****************************

فیلم سینمایی « کارآگاهان خصوصی » جمعه ۱۳ مرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه « سینما ۴ » از شبکه چهارسیما پخش خواهد شد .
در خلاصه داستان فیلم با بازی تیم کانوی و دان ناتس آمده : در پی قتل زوج سالمند و ثروتمند، دو کاراگاه خصوصی به خانه آنها وارد می شوند. با ورود دو کاراگاه قتل خدمه سرسرا شروع شده تا آخرین نفر آنها پیش می رود. در نهایت نیز مشخص می گردد، که مرد علی رغم حادثه ای که رخ داده، زنده مانده ، با هماهنگی خدمه سرسرا قصد دارد مقابل کاراگاه از قاتلش که دختر خوانده اش باشد اعتراف بگیرد.
فیلم سینمایی « کارآگاهان خصوصی » محصول سال ۱۹۸۰ کشور آمریکا به کارگردانی لانگ الیوت ساخته شده است .

****************************

شـبـکـه تـهــران

فیلم سینمایی « هدیه ای برای آقای تومی» به کارگردانی بیل کلارک ، محصول سال ۲۰۰۷ انگلیس ، پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران روی آنتن می رود.
در این فیلم سینمایی با بازی اران بل، تام برنگر، توماس بریجس و کلیربارت خواهید دید : پسری که پدرش در جنگ کشته شده با مادرش تصمیم می گیرند که محل زندگیشان را ترک کنند . پسر علاقه فراوانی به خراطی دارد آنها به خانه مردی می روند که مجسمه ساز و خراط است و همسر و فرزندانش را از دست داده است. پسرهمراه مرد مجسمه سازخراطی را یاد می گیرد، و لی احساس می کند که در کار خوب مرد خراط یک چیزی کم است و آن همان روح زندگیست .

****************************

فیلم سینمایی « یک مشت دروغ و توهم » به کارگردانی تیبور تاکسز ، محصول سال ۲۰۰۹ کشور آمریکا ، جمعه ۱۳ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می شود.
داستان فیلم با بازی کریستین اسلاتر، کیوبا گودینگ جی آرو سارا آن اسچالتس در مورد ” وس ” یک نویسنده جوان است که با اولین کتابش به شهرت زیادی می رسد، اما درست شبی که جشن معرفی اوست نامزدش سامانتا ربوده می شود. یکسال بعد وقتی” وس” وارث اموال سامانتا شده، درمی یابد که او با گروه های تبهکار در تماس بوده و همین همکاری، موجب شده که رئیس گروه ، آلن به دنبال او باشد. در این بین “وس “با یک خبرنگار زن جوان نامزد می کند و برای نجات او از دست تبهکاران مجبور می شود که با آنها همکاری کند، غافل از اینکه نامزد جدیدش نیز عضو نیروهای مخفی است.

****************************

شـبـکـه شمـا

فیلم تلویزیونی «حیران» به کارگردانی امین فرج پور و تهیه کنندگی عباس رافعی ، پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه شما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده : پس از مراسم خواستگاری مهدی از حیران و انجام مراسم بله برون ، آنها به صورت اتفاقی درمی یابند که حیران مشکوک به داشتن تومور مغزی است. میرزا پدر حیران برای نذر و دعای شفا یافتن دخترش راهی کربلا می شود ، اما باز نمی گردد.
ژیلا آل رشاد، محرم زینال زاده ، مسعود یکانی و آذین سواحلی در فیلم تلویزیونی «حیران »از تولیدات صدا و سیمای مرکز اردبیل ایفای نقش کرده اند .

****************************

فیلم تلویزیونی « چشمان اسماعیل » از تولیدات صدا و سیمای کرمان، جمعه ۱۳ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد .
در خلاصه داستان فیلم آمده : مهندس اسماعیل رسولی از جانبازان دفاع مقدس است که اکنون در زمینه طرح های اسید سولفوریک و هیدرو متالوژی درکرمان فعالیت می کند. او که در زمان جنگ تحمیلی از ناحیه چشم به خاطر گاز خردل دچار مصدومیت شده ، در حال حاضر به علت رخنه اسید در چشمش مجدداً آسیب دیده و راهی بیمارستان می شود.
علیرضا اوسیوند ، آرش مجیدی و لیندا کیانی در فیلم تلویزیونی « چشمان اسماعیل» به کارگردانی کاظم راست گفتار و تهیه کنندگی علی آشتیانی پوربازی کرده اند .

****************************

شـبـکـه آموزش

فیلم سینمایی « جزیره » به کارگردانی مارک آلدریج، جمعه ۱۳ مرداد ماه ساعت ۱۳:۱۵ از شبکه آموزش پخش می شـود .
داستان فیلم سینمایی « جزیره » از این قرار است که : پیتر مرد بسیار پرمشغله ای است که بیشتر وقت خود را صرف کار کردن می‌کند و برای خانواده اش وقت زیادی را اختصاص نمی‌دهد و وقتی قرار است همگی به یک سفر تفریحی دریایی بروند، او به خاطر کارش مجبور می‌شود جداگانه و بعد از رفتنشان به آنها بپیوندد، اما به او خبر می رسد که در سانحه طوفانی شدید همگی جان خود را از دست داده اند. پس خود را نمی‌بخشد و برای فرار از این حادثه به جزیره‌ای می‌رود و مسئولیت فانوس دریایی را قبول می‌کند.
فیلم سینمایی « جزیره » محصول سال ۲۰۰۸کشور انگلیس در ژانر خانوادگی ساخته شده است.

****************************

شـبـکـه نمـایـش

فیلم های سینمایی ، تلویزیونی و انیمیشن «پلنگ صورتی ۲» ، «سفرهای سندباد۵»، «سفرخوش» ،«سه نخاله »، «جنگ ستارگان ۶ »و «مردتاریکی ۱» پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه ساعت ۱۳:۲۰، ۱۵ ،۱۷ ، ۱۹ ،۲۱:۳۰ و ۲۳ ازشبکه نمایش پخش می شود.

****************************

فیلم های سینمایی ، تلویزیونی و انیمیشن «بهترین بازی دنیا » ، «سفرهای سندباد ۶ »، «خواب بد » ، «۱۰ بالاتر از۹ » ، «ای دوست مرابه خاطرآور » و « مردتاریکی ۲ » جمعه ۱۳مرداد ماه ساعت ۱۳:۲۰ ، ۱۵ ،۱۷ ، ۱۹ ،۲۱:۳۰ و ۲۳ ازشبکه نمایش پخش می شود.

انتهای پیام/ح.گ/

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۷۶۵


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.