فیلم کوتاه داستانی «آخرین ترانه شب» مقابل دوربین می رود

فیلم کوتاه داستانی «آخرین ترانه شب» مقابل دوربین می رود
خبر – ۰۴ اردیبهشت – منبع : ایسنا

فیلم کوتاه داستانی «آخرین ترانه شب» توسط هومن عین الهی اردیبهشت ماه به مرحله ساخت خواهد رسید.


فیلم کوتاه داستانی «آخرین ترانه شب» مقابل دوربین می رود

به گزارش سینمافردا ، با پایان مراحل پیش تولید که سه هفته به طول انجامید ، فیلم به مرحله ساخت رسیده و تصویربرداری آن هفته دوم اردیبهشت ماه در تهران آغاز خواهد شد .

هومن عین الهی پیش از این برای فیلم مستند «آنکه گفت نه… آنکه گفت آری» علاوه بر دریافت دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند از جشنواره سینما حقیقت، در چندین جشنواره خارجی از جمله اسپانیا، کانادا و هلند نیز حضور داشته باشد.

اغلب بازیگران این فیلم از هنرمندان تئاتر انتخاب شده اند و فیلمنامه نیز توسط هومن عین الهی به نگارش درآمده است. این فیلم به حواشی زندگی زنی می پردازد که به تنهایی و در یک آپارتمان زندگی می کند.

عوامل فیلم « آخرین ترانه شب » عبارتند از : بازیگران : مهتاب کرک وندی، آرین غفاری، نازنین واحد و هوتن شکیبا طراح چهره پردازی: سمیرا خاکباز، صدابردار: نیما غفاری، تصویر و تدوین: هومن عین الهی، دستیار کارگردان: خلیل نیک پور، مدیر تولید: بهزاد قلی زاده، عکس:علی سعیدایی، مدیر روابط عمومی: آرین نغزگو، تهیه کنندگان: احسان امیری و هومن عین الهی.

: برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با دوستان خود از لینک روبرو استفاده کنید


خبرنامه سینما فردا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. خلیل نیک پور:

    اینجانب خلیل نیک پور، حضور خود و هر گونه مشارکت در ساخت این فیلم کوتاه(آخرین ترانه ی شب) را رد می کنم و درج نام اینجانب در لیست عوامل فیلم را بی اساس می دانم و این امر بدون هماهنگی و آگاهی بنده صورت پذیرفته است همین طور یادآوری می کنم که این عمل انجام شده یک عمل غیر حرفه ای و دور از شان یک هنرمند می باشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.