قائم‌مقام موتلفه: کاندیدای ما صالح برتر است!

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه کاندیدای موتلفه صالح برتر است، گفت: موتلفه اسلامی به ائتلافی که ساخت و پاخت برای رسیدن به قدرت باشد پایبند نیست؛ اما با جامعتین و دیگر گروههای اصولگرایی همیشه در تعامل است.

اسدالله بادامچیان در گفتگو با مهر، با اشاره به سیاست حزب موتلفه اسلامی برای انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری ، گفت: برای موتلفه فرقی نمی کند که رئیس جمهور آینده از چه گروهی باشد؛ یک کاندیدای ریاست جمهوری باید گفتمان و تیم همراه خود را معرفی و مشخص کند شعار کلانش و برنامه هایش برای مشکلات اقتصادی تورم و ارز چیست؟ بر این اساس بین کاندیدای اصلح، صالح برتر را انتخاب خواهد کرد.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، تاکید کرد: مسلما وقتیکه یک موتلفه ای با دیگر کاندیداها برابر و جزء اصلح ها بود؛ بگویند شما نسبت به دیگر کاندیداها چه برتری دارید؟ می گوید: “من به یک حزب خوش سابقه با ۵۰ سال سابقه کاری که شخصیت های بزرگی همچون رجائی ، باهنر و مطهری از آن بیرون آمدند متکی هستم”؛ این ویژگی ها یک امتیاز است؛ بنابراین می شود صالح برتر.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات شوراها موتلفه با دیگر گروههای اصولگرایایی ائتلاف خواهد کرد؟ گفت: اگر منظور از ائتلاف ساخت و پاخت برای رسیدن به قدرت باشد نه؛ موتلفه معتقد به ائتلاف به مفهوم غربی آن نیست.اما با جامعتین و دیگر گروههای اصولگرایی همیشه در تعامل هستیم.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی، افزود: ائتلاف به معنای این است که نامزد موتلفه اگرصالح برتر و یا اصلح بود دیگر گروهها هم به آن رای بدهند و این می شود ائتلاف.  

بادامچیان همچنین در مورد کاندیداتوری اش برای انتخابات شوراها، گفت: من تابع تشکیلات هستم و به تصمیمی که در حزب گرفته شود پایبند خواهم بود.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.