قائم مقامی: به مدال آوری در کره جنوبی امیدوارم / نقش لاندا در کسب نتایج خوب مهم است

۲۶خردادماه،

احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج کشورمان گفت: از امروز تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا آغاز کرده‌ام.

احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمرینات آماده سازی را با همکاری مسئولان فدراسیون زیر نظر لاندا استاد بزرگ روس که دارای سابقه بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف است برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: سطح کیفی مسابقات شطرنج داخل سالن آسیا  به دلیل حضور برترین ها و قوی‌ترین شطرنج بازان قاره و جهان در این پیکارها از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است کسب مدال در این دوره از مسابقات کار بسیار سخنی برای اعضای تیم ملی ایران است اما من برای کسب عنوان و مدال در این مسابقات امیدوار هستم.

وی تصریح کرد: من در مسابقات اخیر قهرمانی شطرنج جهان در مسکو در بخش برق آسا عملکرد بسیار خوبی داشتم ولی به خاطر عدم تمرکز در برخی حرکات نتوانستم نتیجه مطلوبی را به دست آورم.

استاد بزرگ شطرنج کشورمان یادآور شد: حضور لاندا به عنوان یکی از نوابغ شطرنج جهان می‌تواند نقش قابل توجهی در بالا رفتن راندمان و بازدهی کار تیم داشته باشد.

وی گفت: سبک بازی و شطرنج لاندا با سبک بازی ملی پوشان ایرانی بسیار شباهت دارد و با توجه به این مسئله وی می‌تواند شطرنج بازان ایرانی را در مدت زمان کوتاه حضورش در کنار تیم برای مسابقات داخل سالن آسیا به خوبی آماده کند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.