قائم مقام دادگستری خراسان شمالی: رهنمودهای فرمانده کل قوا تهدیدات را خنثی می‌کند

27384_655.jpg

قائم مقام دادگستری استان خراسان شمالی، رهنمودهای فرمانده کل قوا را خنثی‌کننده تمامی تهدیدات دشمنان دانست.

حجت‌الاسلام مصطفی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خراسان شمالی، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به این استان تصریح کرد: اکنون دشمن جنگ نا برابر اقتصادی و فرهنگی را علیه این ملت آغار کرده است اما سخنان و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری موجب می‌شود مردم از تمامی این سختی‌ها و فتنه‌ها گذر کنند.

وی با بیان اینکه سفر رهبر انقلاب به این استان سفری تاریخی خواهد بود و از چندین جنبه مورد اهمیت است، ادامه داد: تبین جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین بیان سیاست‌های داخلی و خارجی نظام اسلامی برای ملت ایران و تمامی ملت‌های آزاده دنیا از سوی مقام معظم رهبری بسیار حائز اهمیت و رهگشاست.

قائم‌مقام دادگستری خراسان شمالی افزود: خراسان شمالی از ظرفیت‌های مادی و معنوی زیادی برخوردار است. مقام معظم رهبری با سرمایه‌ها و نقاط ضعف و قوت این استان آشنا خواهند شد و دستورات لازم برای توسعه این استان را صادر خواهند کرد.

عبداللهی افزود: معظم‌له در حوزه‌های حقوق فردی و اجتماعی بررسی‌های لازم را خواهند داشت و دستورات لازم را بیان خواهند فرمود.

وی اظهار کرد: علاوه بر این، رهبر انقلاب در حوزه فرهنگ مانند پیشگیری از وقوع جرم، اجرای طرح تذکر لسانی و امر به معروف و نهی از منکر بررسی‌های لازم را خواهند داشت.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.