قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:مسکن مهر یکی از موفق ترین برنامه های دولتهای نهم و دهم است

۳۱فروردین۱۳،

به گزارش ایرنا، مهندس هوشنگ عشایری، عصر امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران، سهمیه مسکن مهر فارس را ۱۱۲ هزار واحد اعلام کرد و افزود: از این میزان ۴۹ هزار و ۳۰۰ واحد به شهرهای بالای۲۵ هزارنفرجمعیت تعلق داردکه تاکنون ۳۰ هزار و ۱۴۵ واحد آن افتتاح شده است.

وی سهمیه شهرهای زیر ۲۵ هزارنفر جمعیت این استان ۳۰ هزار واحد و سهمیه شهر تازه صدرا را هم ۳۲ هزار واحد اعلام کرد.

او اضافه کرد: هم اینک ۲۵ هزار و ۸۵۰ واحد مسکن مهر دیگر شامل ۹ هزار و ۹۲۰ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت، پنج هزار و ۴۰۰ واحد در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت و هفت هزار و ۴۵۰ واحد در شهر تازه صدرا آماده بهره برداری است که در اردیبهشت جاری افتتاح خواهند شد.

عشایری، میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرای مسکن مهر استان فارس را بیش از ۸۰ درصد اعلام کرد و بیان داشت:امیدواریم تمام این پروژه ها در شش ماه اول امسال به بهره برداری رسد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت:ازآنجا که عملیات احداث بخشی از پروژه های مسکن مهر این استان در سال ۹۰ آغازشد و با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی درسال جاری ، ممکن است افتتاح حدود ۲۰ هزار واحد مسکن مهر فارس در نیمه دوم امسال میسر شود.

وی، مسکن را مقوله ای اجتماعی و اقتصادی دانست وافزود:بدون تردید دولت آینده نیز نگاه ویژه ای به امر مسکن خواهد داشت و مسکن های مهر افتتاح نشده و نیمه تمام را به عنوان بزرگترین مطالبه مردم پیگیری خواهد کرد.

وی همچنین به بهره برداری از تقاطع وحدت شیراز اشاره کرد و گفت:این پروژه جزو پروژه های مهرماندگار است و بر اساس تعهد این اداره کل این پروژه باید تا خرداد امسال به بهره برداری رسد از این رو تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار خواهیم گرفت. ک/۲

۶۷۸ /۶۷۹

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.