قابلیت‌های تازه در گلگسی گراند۲

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

آخرین تلاش سامسونگ در حوزه گوشی‌های هوشمند مربوط به محصول تازهی موسوم به Galaxy Grand 2 می‌شود که نسبت به مدل قبلی نمایشگر بزرگ‌تری را در خود جا داده است و بخش‌های مختلف آن به میزان قابل ملاحظه ارتقا یافته است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، گوشی هوشمند Galaxy Grand 2 نمایشگر لمسی با اندازه غیرمتعارف ۵٫۲۵ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت HD به نمایش درمی‌آیند. این گوشی هوشمند با قابلیت چندکاربری ساخته شده است و به عبارت دیگر کاربران می‌توانند در آن واحد دو برنامه را روی دو پنجره مجزا باز کنند.
 
گوشی Galaxy Grand 2 پردازنده چهار هسته‌ای را در خود جا داده است که هر هسته پردازشگر با توان ۱٫۲ گیگاهرتز فعالیت می‌کند. همچنین برای این محصول باتری ۲۶۰۰ mAh در نظر گرفته شده است تا انرژی لازم برای این نمایشگر بزرگ تامین شود.
 
این گوشی هوشمند همچنین می‌تواند به صورت همزمان از دو سیم‌کارت پشتیبانی کند و به کاربران امکان دهد تا در هر لحظه خدمات هر دو سیم‌کارت را در اختیار داشته باشند.
 
گوشی هوشمند Galaxy Grand 2 سامسونگ در رنگ‌های سفید، مشکی و صورتی ساخته شده است و هم‌اکنون در بعضی بازارها به فروش می‌رسد. قیمت نهایی این محصول نیز هنوز مشخص نشده است.
 
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.