قابل اطمینان‌ترین خودروهای جهان معرفی شدند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

در رده‌بندی سالانه مجله معتبر «کنسیومر ریپورتس» درباره قابل اطمینان‌ترین برندهای خودروی جهان که iبه تازگی انتشار یافته، برندهای ژاپنی توانستند با کنار زدن رقبای آمریکایی و اروپایی خود رده‌های برتر را iبه خود اختصاص دهند.

به گزارش تفسیری ایسنا، بر این اساس خودروهای اسکیون تویوتا، لکسوس و تویوتا توانستند سه رده برتر را iبه دست آورند و پریوس سی هیبریدی تویوتا نیز در مجموع امتیازات iبهترین وضعیت را داشت. مزدا، سوبارو، هوندا و آکورا نیز بعد از تویوتا رده‌های بعدی را iبه خود اختصاص دادند.

کنسیومر ریپورتس گزارش تفسیری تازه خود را بر اساس نظرسنجی از ۸۰۰ هزار تن در مورد ۱٫۲ میلیون خودروی تولیدی بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ تدوین نموده است.

این گزارش تفسیری که سالانه منتشر می‌شود، برای شرکت‌های خودروسازی از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که شرکت‌ها می‌توانند در این گزارش تفسیری iبه طور شفاف از نظر مردم و مشتریان در مورد محصولاتشان آگاه شوند.

دو برند آمریکایی فورد و لینکلن که وقتی که در این رده‌بندی صدرنشین شده بودند با سقوط مواجه شدند. سبب این اتفاق نیز فراخوان چندی پیش فورد اعلام شد. فراخوانی که iبه سبب نقص فنی در بعضی از مدلهای شرکت فورد اعلام شد.

به گزارش تفسیری آسوشیتدپرس، برند کادیلاک جنرال‌موتورز در بین برندهای آمریکایی iبهترین وضعیت را در فهرست سالانه کنسیومر ریپورتس iبه خود اختصاص داد. آئودی، برند لوکس فولکس‌واگن با پله صعود و قرار گرفتن در رده هشتم iبهترین صعود را در بین همهی برندهای خود بدست آورد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.