قابل توجه خانوارهای فاقد کارت بانکی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

وزارت صنعت ، معدن و تجارت اعلام کرد : سرپرستان خانوارهای مشمول طرح سبد کالا که کارت بانکی ندارند یا کارت بانکی آنها دچار مشکل شده است ، ‌از شعب بانک مربوطه صدور کارت تازه را درخواست کنند

خبراقتصادی:در این اطلاعیه آمده است: همچنین از کاربر بانک هم درخواست شود شماره کارت مربوطه را در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت کند.

شماره کارت مذکور ۲۴ ساعت پس از انعکاس در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها در سامانه سبد کالای حمایتی فعال می گردد و قابلیت دریافت کالا خواهد داشت.

روابط عمومی بانک تجارت نیز افزود : هموطنانی که حساب یارانه‌ای آنها مربوط به بانک تجارت است بدون هیچ مشکلی می‌توانند سبد کالای خود را دریافت کنند.

روابط عمومی بانک تجارت ادامه داد ، با توجه به کاهش تراکنش‌های مربوط به استفاده از خدمات بانکی الکترونیک در ایام توزیع مرحله اول سبدکالاهای اساسی و همچنین ارتقای سیستم‌های ارتباطی بانک تجارت، مشتریان این بانک بدون مشکل می‌توانند با مراجعه به مراکز توزیع سبدکالا را دریافت کنند.

بانک تجارت به عنوان یکی از بانک‌های اصلی کشور در توزیع یارانه‌ها پیش از این اعلام آمادگی کرده است مشتریانی که یارانه خود را از این بانک دریافت می‌کنند، در صورتی که حسابشان فاقد کارت است می‌توانند با مراجعه به شعب این بانک برای افتتاح فوری حساب متصل به کارت اقدام کنند


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.