قاتلان فراری جوان ۲۹ ساله دستگیر شدند

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: دو نفر که در جریان یک نزاع ملکی جوانی ۲۹ ساله را به قتل رسانده بودند، در عملیات ویژه ماموران انتظامی شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش بی باک به نقل از فارس، سرهنگ محمد‌حسین امیری افزود: در پی اعلام مرکز پلیس ۱۱۰ ، مبنی بر یک فقره نزاع در یکی از روستا‌های نیشابور، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی بخش سرولایت این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش عبد‌اله‌گیو پس از مراجعه به محل، جوان ۲۹ ساله‌ای را مشاهده کردند که با ضربات چوب و بیل از ناحیه سر و صورت مصدوم و بیهوش شده بود که مصدوم را بلا‌فاصله برای مداوا به بیمارستان انتقال دادند.

این مقام انتظامی خاطر‌نشان کرد: در بررسی به‌عمل آمده مشخص شد که نزاع در پی اختلافات ملکی به‌وجود آمده که ضاربان پس از مصدوم کردن این جوان از محل متواری شدند.

امیری گفت: مصدوم پس از یک هفته بیهوشی در بیمارستان به علت شدت جراحت وارده جان باخت که ماموران پس از شناسایی محل اختفای ضاربان با هماهنگی مقام قضایی آنها را در یک اقدام غافل‌گیرانه دستگیر کردند.

متهمان در باز‌جوئی‌های به عمل آمده با توجه به شواهد موجود به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.