قاتل جوان ۱۹ ساله در خمین دستگیر شد

فرمانده انتظامی خمین از کشف راز قتل جوانی ۱۹ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از ۴ ساعت خبر داد.

قاتل جوان ۱۹ ساله در خمین دستگیر شد

به گزارش ممتاز نیوز، هادی افراسیابی اظهار کرد: در ساعت ۲۰:۵۳ روز گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، مبنی بر وقوع درگیری منجر به ضرب و جرح در یکی از محله‌های مسکونی شهرستان خمین، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران شهرستان خمین با حضور در محل حادثه و در بررسی‌های اولیه دریافتند، ۴ مرد جوان با یکدیگر درگیر شده و اقدام به ضرب و جرح یکدیگر کرده‌اند که یکی از آنان قبل از حضور مأموران، از صحنه درگیری متواری شده و ۳ جوان مجروح از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به جان سپردن یکی از طرفین این نزاع خیابانی که جوانی ۱۹ ساله بود، بیان کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، بلافاصله تحقیقات تخصصی و بررسی‌های لازم برای دستگیری عامل قتل جوان آغاز شد.

افراسیابی تصریح کرد: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس و پوشش امنیتی مناسب و با همکاری اداره جنایی پلیس آگاهی استان، قاتل که با محدود شدن عرصه، هیچ راهی برای خارج شدن از محدوده جغرافیایی شهرستان نداشت، سرانجام در کمتر از ۴ ساعت، خود را به پلیس معرفی کرد.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی‌های اولیه پلیس، به بزه ارتکابی اعتراف کرد، افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.