قاتل سه عضو خانواده ای در وکیل آباد مشهد اعتراف کرد

 حزئیات قتل هولناک سه عضو یک خانواده با دستگیری و اعترافات عامل جنایت فاش شد. 
صبح روز سه‌شنبه ماموران پلیس مشهد در جریان قتل سه عضو یک خانواده در بلوار وکیل آباد این شهر قرار گرفتند. تیم جنایی دقایقی بعد همراه اسماعیل شاکر بازپرس ویژه قتل در محل جنایت حاضر شده و در نخستین بررسی‌ها دریافتند قربانیان جنایت زن و مرد صاحبخانه و پسر ۲۵ ساله شان هستند که با ضربه های کارد از پا درآمده بودند. یکی از پسران این خانواده صبح زمانی که برای سرکشی به پدر و مادرش به آنجا آمده با جسد غرق در خون سه عضو خانواده‌اش روبرو شده و موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع داده بود.

تیم امدادی پس از حضور در محل دریافتند مرد صاحبخانه و پسرش هنوز زنده هستند که بلافاصله آنها را به بیمارستان رساندند که تلاش پزشکان برای نجات جان آنها موثر واقع نشد و بر اثر شدت جراحات جان باختند.

کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در جریان بررسی محل قتل دریافتند این جنایت از سوی یک قاتل آشنا صورت گرفته است. عامل قتل به راحتی وارد خانه شده و با انگیزه اختلاف قدیمی آنها را از پا درآورده بود. بهم ریختگی خانه نیز نشان داد قاتل با قربانیان خود درگیر شده بود.

در ادامه چند تن از بستگان و آشنایان مقتولان در این رابطه دستگیر شدند که یک نفر از آنها عصر دیروز لب به اعتراف گشود و به کشتن سه عضو این خانواده به دلیل اختلافات قدیمی اعتراف کرد.

متهم صبح فردا برای بازجویی‌های تخصصی به دادسرا منتقل می‌شود.
به گزارش خبرآنلاین؛ پیش از این گفته شده بود یکی از پسران خانواده، قاتل پدر، مادر و برادرش است. 

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.