قاتل شیشه‌ای پس از ۲ جنایت، قصد قتل ۵ نفر دیگر را داشت

مردی که در پی توهم ناشی از مصرف مواد مخدر (شیشه) پدر و دوست خود را کشته و گریخته بود، از سوی کارآگاهان جنایی آگاهی شهریار دستگیر شد. متهم قصد داشت ۵ عضو دیگر خانواده‌اش را نیز به قتل برساند که پیش از هر اقدامی دستگیر شد.

اوایل دی سال گذشته مردی هنگام گذر از یک کوچه باغ در رضی‌آباد شهریار، جسد مرد جوانی را مشاهده کرد. این مرد با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و موضوع را خبر داد. در پی این تماس، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شهریار با حضور در محل، جسد مرد جوان را که بر اثر اصابت ۵ ضربه چاقو کشته شده بود، به پزشکی قانونی منتقل کردند. با شروع تحقیقات برای مشخص شدن هویت مقتول، در تحقیق از ساکنان محل هویت وی به نام سیف‌الله به دست آمد.

 

دوست مقتول تنها مظنون پرونده

در این مرحله ماموران به جستجوی خود برای پیدا کردن متهم به قتل فراری ادامه دادند تا این که اطلاع یافتند مقتول آخرین بار با دوست معتاد خود به نام مصطفی ملاقات کرده است. به این ترتیب این فرد به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که معلوم شد متهم فراری از شهریار خارج شده است. ماموران پاتوق‌های احتمالی او را زیر نظر گرفتند و سرانجام ردپای وی را در تایباد خراسان رضوی پیدا کردند.

 

متهم پدرش را هم کشته بود

کارآگاهان جنایی با حضور در این شهر و هماهنگی با پلیس آنجا قصد دستگیری متهم را داشتند که متوجه شدند، وی پدر خود را نیز با چاقو کشته و از خانه متواری شده است. پاتوق‌های احتمالی او زیر نظر گرفته شد تا این که روز شنبه کار آگاهان جنایی اطلاع یافتند متهم به قتل فراری به منطقه خادم‌آباد شهریار بازگشته است. بنابراین ماموران پس از هماهنگی قضایی با حسنوند، بازپرس شعبه چهارم دادسرای شهریار عازم محل فوق شدند و آنجا را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند. ماموران پس از چند ساعت محاصره محل، متهم فراری را هنگام ورود به پاتوق معتادان مشاهده و او را دستگیر کردند.

 

اعتراف به ۲ جنایت

متهم به قتل با انتقال به اداره جنایی پلیس آگاهی شهریار در بازجویی گفت: مدت‌هاست مواد مخدر (شیشه) مصرف می‌کنم. از چندی پیش بعد از مصرف دچار توهم شده، صدایی را می‌شنیدم که به من می‌گفت باید افرادی را که در اطراف تو هستند، بکشی. اگر آنها را از بین نبری، خودت کشته می‌شوی. مدام این صدا‌ها را می‌شنیدم که پیش از همه باید جان پدر و دوست قدیمی‌ات را بگیری. من هم ابتدا سراغ دوست معتادم رفتم و پس از مصرف شیشه او را با ۵ضربه چاقو کشته و جسدش را در کوچه باغ رها کردم. بعد از کشتن دوستم به زادگاهم تایباد رفتم. در خانه پدری‌ام هم در پی توهم ناشی از مصرف شیشه پدرم را در غیاب اعضای خانواده کشتم و دوباره به شهریار بازگشتم.

 

ناکامی در اجرای ۵ قتل دیگر

متهم اضافه کرد: قصد داشتم همسر، ۲ فرزندم و ۲ نفر از اقواممان را نیز به قتل برسانم؛ چون گمان می‌کردم آنها افراد بدی هستند و باید هر چه زودتر این دنیا را ترک کنند.

۴۷۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.