قاسمی پور را به اردو راه نمی دهیم / چند پدیده در مسابقات انتخابی کشف کردیم

۱۹اردیبهشت،

منوچهر مقصودی گفت: در مسابقات انتخابی تیم ملی چند پدیده کشف کردیم که عملکرد خیره کننده ای داشتند و این برای تیم ملی بوکس امیدوار کننده است.

منوچهر مقصودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از میزبانی مسابقات راضی بودیم . استان میزبان همه شرایط برگزاری مسابقه را فراهم کرده بود.

وی افزود: تا روز دوم، مسابقات چنگی به دل نمی زد ولی از ادامه آن کار تکنیکی تر شد و مسابقات فشرده تر و سخت تر شد.

وی بیان داشت: خوشبختانه امسال دو تا سه پدیده در مسابقات داشتیم که یکی مربوط به زنجان بود. حیدری یکی از پدیده هایی بود که با طلوتی مسابقه داد و به امتیاز ۹-۹رسید و سپس با بررسی مسابقات آن ها مشخص شد که تعداد مشت ها نیز یکی بوده است.

وی تاکید داشت: فکر می کنم که این بوکسور آینده بسیار خوبی دارد و می تواند به تیم های ملی ما هم کمک بسیاری کند.

در وزن ۷۵کیلو گرم نیز مبین گهر آزه با سجاد محرابی مسابقه داشت که با نتیجه ۱۰-۱۰مساوی آن دیدار هم به پایان رسید ولی چون تعداد مشت های سجاد محرابی بیشتر بود وی برنده اعلام شد.

مقصودی ادامه داد: بوکسورهای جوان ما نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند و امیدوار کننده بودند چرا که سطح آمادگی آن ها بسیار بالا بود.

وی در خصوص اردوی تیم ملی نیز عنوان کرد: اردوی تیم ملی از روز دو شنبه ۲۲اردیبهشت ماه برگزار می گردد و هفته آینده تیم را خواهیم بست و ۹تیر ماه نیز در اردن مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش خواهیم داشت.

وی در خصوص بحث سر مربی در تیم ملی نیز بیان داشت: متأسفانه مسائلی در خصوص عدم وجود سر مربی مطرح شده بود . وقتی ما تیم ملی نداشته ایم طبیعی است که سر مربی نیز نداریم ولی حالا که تیم تعیین شده و ترکیب ملی پوشان کامل شده است سعی میکنیم تا سر مربی را نیز معرفی کنیم.

وی تاکید کرد: مظاهری به سبب داشتن گواهی پزشک و دلیل موجه برای غیبتش به اردو دعوت می شود ولی قاسمی پور را به اردو راه نمی دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تنها هدف ما موفقیت تیم ملی است و همه باید به تیم کمک کنیم تا در مسابقات حساس آتی نتیجه بگیریم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.